nedeľa 8. apríla 2012

Everything about you 18


ááách, Harold.
 


No a ešte pekne na začiatok sa idem rozpísať :D takže. Čo sa prvého bozku týka, mala som tu názory, že z oboch pohľadov, lenže to som do ankety nezahrnula. Ak by ste pekne poprosili, do časti by som opísala bozk podľa ankety a bozk z druhého pohľadu by som dala samostatne. Chápete, nie? :D
K časti. Prepáčte, že je taká nudná, ale som na konci so silami, moje básnické črevo je totálne vyšťavené a mám pocit, že mi tieto prázdniny do konca života neodpustí. :D takže ešte raz prepáčte, ak vás unudím k smrti. (:
Potom. Komentáre. Dojali ste ma! Vždy ma dojímate! Ja len chcem, aby ste vedeli, že aj keď nie vždy na komentáre odpoviem, všetky si poctivo prečítam a pri všetkých od radosti skáčem po plafón. 
Ste jednoducho úžasné. 


Steph 
"Mám na výber?" opýtala som sa so smiechom a oni všetci pokrútili hlavou. "No čo už, mne to problém nerobí."
"Ozaj, nemali sme ísť do Nando's?" opýtal sa Harry načo mu Niall s rozžiarenými očkami pritakal.
"Tak na čo ešte čakáme? Poďme!" vyhŕkol Liam a zbieral sa na odchod.
"Ehm, môžem sa ísť obliecť? Či mám ísť takto," ukázala som na svoje pyžamo, ktoré mi siahalo ledva do polovičky stehien.
"Mne by to nevadilo," povedal Harry.
"Úchylák!" vykríkla som a všetci sa začali rehotať.
"Idem sa obliecť, čakajte na mňa," povedala som a dvihla sa na odchod.
"Počkaj," povedal Niall. "Idem s tebou. Všetci by na teba len čumeli," povedal a narážal na moje 'pozadie' (a to som vymyslela v kostole prosím pekne. :D že ma hanba nebije. :D). Postavil sa za mňa a vyšli sme z kuchyne. Ešte som počula Harryho hundranie.
Niall gentlemansky ostal stáť pred izbou a čakal, kým sa vychystám. Len som sa rýchlo obliekla a namaľovala, keďže som sa umývala, kým Niall spal. Navliekla som na seba rifľové šortky, tielko a baleríny. Do ruky som si zobrala svetrík a kabelku so životne dôležitými vecami. Teda foťák, mobil, peniaze, vreckovky, lesk na pery a tak ďalej.
Vyšla som z izby a Niall ma čakal ležérne opretý o stenu. Usmiala som sa naňho a išli sme ku ostatným.
"Čo? Prečo?" fňukal Harry keď ma zbadal. "Viac si sa mi páčila v pyžame."
"Ha-ha," zasmiala som sa ironicky a držala sa čo najbližšie pri Niallovi. Pre istotu.

Asi po pol hodine chôdze sme konečne došli na ako tak frekventovanú ulicu, kde sme si stopli dva taxíky. V jednom išli páry (to znamená Liam s Danielle a Louis s Eleanor :)) a v druhom som išla ja so zvyškom. Harryho sme (teda Niall) posadili dopredu vedľa šoféra a ja som sedela pri okne vedľa Nialla. Boli sme tam natrepaní ako sardinky v konzerve (možno aj ony majú viac miesta), no tí druhí na tom neboli o nič lepšie.
"Nabudúce sedíš vpredu ty," povedal Harry Niallovi, keď sme vystúpili. Stáli sme pred Nando's. Takže takto to vyzerá. Hneď som vybrala foťák a odfotila to.
"Cvaknem ťa?" opýtal sa s úsmevom Niall a ja som mu namiesto súhlasu podala foťák. Hodila som pózu, filmový úsmev číslo 93 a bolo to.
"Zayn? Odfotíš nás?" otočil sa Niall na Zayna a podal mu foťák. Ja som sa na neho nechápavo dívala, no keď sa postavil za mňa a pošepol mi sýr, hneď som vedela koľká bije. Takže už mám fotku pred Nando's aj s Niallerom. Čo viac si môže človek želať.

"9x dnešné menu prosím," povedal Niall keď k nášmu stolu prišla čašníčka.
"9x?" zopakovala som nechápavo. Veď nás je len osem. Alebo? Prepočítala som nás, no stále nás bolo iba osem. Snáď niekoho čakáme?
"Som hladný. Títo tu mi zjedli raňajky," povedal Niall tónom, ako keď malému dieťaťu vezmete obľúbenú hračku. Nechala som to tak a čakala na to slávne Nando's menu, ktoré tak Niall ospevoval.
   Nečakali sme dlho a mali sme na stole. Musím uznať, že Niall má fakt dobrý vkus čo sa jedla týka. Bolo to vážne výborné.
Kým my sme z posledných síl dojedali svoje porcie, Niall s ľahkosťou dojedal už druhú. Kde sa v tom chlapcovi berie to všetko miesto na to kvantum jedla? Je tenký jak špáratko a vkuse do seba niečo džgá. Nechápem to.

"Devy!" povedala z ničoho nič Danielle, keď sme sa zberali na odchod. S El sme na ňu pozreli a čakali čo vypotí.
"Stephanie, si prvýkrát v Londýne, je tak?" pozrela na mňa a ja som prikývla.
"No! Si tu 3 deň, a ešte si nebola nakupovať! To nemôžem nechať len tak!" povedala a zazrela na Nialla. Zrejme to dávala za vinu jemu.
"Dáme si maratón?" opýtala sa El a spolu s Danielle sa na mňa usmiali.
"Maratón niéééé," zafňukal Louis.
"Čo je to ten maratón?" opýtala som sa nechápavo.
"Chalanov niekam odložíme, väčšinou do nejakého baru plného fanúšičiek, a my zatiaľ chodíme nakupovať," uškrnula sa Dan.
"Ja som za," usmiala som sa.
"Tak zlatíčka, bavte sa. Stretneme sa o dve hodiny pri Debenhamse," povedala Dan a dala pusu Liamovi. To isté urobila El s Louisom a chceli vyraziť.
"Hej!" skríkli chalani. "A čo my?"
"Robte si čo chcete. Len sa neopovážte loziť za nami," povedala Dan.
"No to určite. Ešte tak po obchodoch sa budem vláčiť," zahundral Harry.

Bez zbytočných rečí sme sa s chalanmi rozlúčili a stopli si taxík. A to som sa dušovala, že budem chodiť metrom. Nevadí.
Taxíkom sme sa dotrepali hneď na našu prvú zastávku - House of Fraser. Tam sme strávili niečo okolo hodiny a pol a všetky tri sme boli ovešané taškami. Potom sme zašli do Starbucksu na latté a nakoniec sme sa pomalým krokom vybrali ku Debenhamsu. A keď vravím pomalým, tak pomalým. Cestu, ktorá normálne trvá okolo 2 minút sme my išli asi 15. Ale nevadilo nám to.
S Dan a El som si výborne rozumela a tie dve hodiny strávené spolu sme takmer celé pretrkotali. O základných babských veciach. No taktiež ma poriadne vyspovedali. Asi najhoršia otázka bola, či niečo cítim k Niallovi. Čo som mala robiť? Klamať? Povedať pravdu? Nakoniec som nemusela odpovedať, pretože sa k nám nahrnulo zopár dievčat a chcelo podpisy od Dan a El. Ja som sa zahrala na fotografku a všetky som s nimi vyfotila. Popri tom baby zabudli na položenú otázku a ja som sa k nej nevracala.

Bolo presne pol šiestej, keď sme pred Debenhamsom zbadali chalanov. Vybrali sme sa smerom k nim a potom všetci spoločne domov.
"Počujte, nepôjdeme na London Eye už keď sme tu?" navrhol Zayn.
"Nudíš sa a chceš zbaliť nejakú kočku čo," podpichol ho Harry.
"Aj keby, teba do toho nič, Kučierka," uškrnul sa Zayn. Ja som sa začala smiať a všetci ostatní so mnou. Teda až na Harryho, ktorý hral urazeného.
"A čo tašky?" opýtala sa El a vyfúkla mi otázku z jazyka.
"Odnesieme ich ku Gemme," navrhol Harry. Súhlasili sme a tak sme sa vybrali smerom ku London Eye.
Keďže cesta pešo trvá niečo vyše pol hodinu, navrhla som, aby sme išli metrom. Chalani neboli moc nadšený, ale nechceli ma sklamať, tak súhlasili. Ja som si však všimla ich obavy a povedala im, že môžme ísť aj taxíkom. Od úľavy si vydýchli a stopli dva taxíky.
"Ja pôjdem s tebou metrom," zahlásil Niall. Všetci na neho pozerali na blázna, ale zhodli sa, že keď bude len sám, tak to nebude až také nápadné ako keby išli všetci. Ja som sa jeho návrhu neskutočne potešila a vybrali sme sa na najbližšiu stanicu. Keď hlásili príchod metra, Niall mi pošepol: "Tvárme sa ako párik turistov, aby ma nespoznali. Prosím." Prikývla som a do metra sme nastúpili držiac sa za ruky. Celý čas čo sme sa viezli, mal Niall ruky okolo môjho pása a hlavu položenú na mojom ramene. Bolo to také príjemné. Bola by som schopná voziť sa celé roky ak by ma celý čas objímal...

Niall
"Ja pôjdem s tebou metrom," povedal som a všetci na mňa pozreli ako na blázna. Našťastie neprotestovali, tak sme sa so Steph vybrali na najbližšiu stanicu. Keď hlásili príchod metra, poprosil som ju, či by sme sa nemohli tváriť ako párik turistov, aby som nepôsobil až tak nápadne. Aby som nepôsobil nápadne. Pch. Koho sa snažíš oklamať Niall? Samého seba? Zneužívaš svoju slávu na to, aby si sa jej mohol dotýkať. No a čo! odvrkol som svojmu vnútornému hlasu. Keďže Steph na moju veľkú radosť súhlasila, chytil som ju za ruku a spoločne sme vošli do vagóna. Celú cestu som ju držal okolo pása a tvár mal schovanú na jej krku, aby 'som nepôsobil nápadne'. No v skutočnosti som celý čas vdychoval jej vôňu a užíval si každú sekundu čo som sa jej mohol bez obáv dotýkať. Ona ma sem tam pohladila po líci, zrejme aby sme vyzerali dôveryhodnejšie. Nuž, nebudem sa brániť ani sladkým bozkom ak bude treba...

4 komentáre:

  1. toto že je nudé?! :D neser ma dievča :D bolo to S-U-P-E-R!! :D teším sa nenormálne na ďalšiu!! :D a kľudne skáč po plafón ;D pridám sa ak chceš xDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa je dosť nudná :D ale ďakujem :D ďalšia asi až zajtra, lebo ledva som dopísala toto :D a neboj sa skáčem. :D

      Odstrániť
  2. Asi nemáš veľmi preskúmaný pojem nudné, že? :D Je to úžasné :)
    Inak, aj mňa kamoška volá kučierka :DDD a už mám písmenkové preludy, lebo keď tam bolo napísané dojedal, ja som prečítala, že dojebal... čo už oči ma bolia nehorázne už celý deň :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže ho mám veľmi dobre preskúmaný. :D ďakujem :)
      dojedal, dojebal.. veď to nie je rozdiel nie? :DDDD
      mne sa tiež pletú písmenká.. to bude tým, že som kvôli chalanom celú noc sedela za pc.. :DD

      Odstrániť