pondelok 14. mája 2012

Another world 16

Po 175645 rokoch ste sa dočkali časti. :D
Síce je oničom, ale aspoň niečo no...
bzw, nezabudnite, že v piatok (18.4.) o 20:00 robím Twitcam (opäť raz) :DD
to je asi všetko čo som mala na srdiečku dnes :) 

"Deti, poďte nám-" vtrhol do izby jej ocko. Zízal na nás dvoch a muselo to vyzerať všelijako.
"P-prepáčte," zakoktal.
"To je v pohode," usmiala sa Cheyenne, "len som spadla a Zayn ma zachytil." Dvihla sa zo mňa a podala mi ruku, aby som vstal. V tej chvíli som myslel, že niečo rozbijem. Bol som tak blízko! Tak strašne blízko, aby sa odohralo to, čo som si predstavoval už od prvej chvíle, čo som ju zbadal. S falošným úsmevom som sa vyšvihol na nohy a nasledoval Cheyenne a jej ocka dole do obývačky.
"Pomôžte nám preniesť ten stôl so stoličkami," povedala jej mamka, keď nás zbadala.
Prikývol som a pobral sa po stoličky. Cheyenne ma otrávene nasledovala a zobrala ďalšie dve. Rodičia preniesli stôl a my sme ešte zbehli po zvyšok. Vďakabohu sme to preniesli rýchlo a vybehli naspäť hore.
"Ja," začal som. "Už asi pôjdem." Dopekla, Zayn, čo robíš?! Prečo si ju niekam nepozval?
"Jasné," usmiala sa na mňa.
"Ozaj, nezájdeme niekam zajtra? Napríklad na piknik."
"Rada pôjdem," prikývla s úsmevom.
"Dobre. Tak ťa čakám zajtra o jednej pred tvojim domom," povedal som, objal ju a odišiel...

*Na ďalší deň*
It's time to get up in the morning...
"Niall, sklapni," zašomral som a pretiahol si prikrývku cez hlavu. Čakal som, že po mne začnú aj s Liamom a Louisom skákať, no nič sa nedialo. Pretočil som sa na bok a snažil sa nahmatať Harryho kučeravé vlasy, no namiesto toho som našiel len hodinky. Vystrčil som hlavu spod paplóna a pozrel na ciferník. 12:30! Do prdele, ja som zaspal!!
Rýchlo som vyskočil z postele a utekal do kúpeľne. Nemal som čas na sprchu, tak som na seba vykydal asi celú plechovku dežodorantu (viem, že správne to je inak, ale milujem to slovo ;D), vyčesal si vlasy a utekal sa obliecť.
K Cheyenne som dorazil celý zadychčaný. No stihol som to presne. Bolo 13:00 a ja som stál pri jej bránke.
"Zayn, poď ďalej!" zakričala na mňa jej mamka od dverí. Poďakoval som a vybral sa za ňou.
"Ponúknem ti niečo? Chey je za chvíľu dole," usmiala sa na mňa milo.
"Nie, ďakujem," odpovedal som a pohľad upieral na schody. V tom sa tam objavila.
 "Ahoj," usmiala sa a pribehla ku mne, aby ma objala.
"A-ahoj," vykoktal som. Iba sa usmievala a nič nehovorila.
"Ideme?" opýtal som sa po chvíli, keď som na ňu prestal zízať.
"Čakám na teba," zasmiala sa a rozlúčila sa s rodičmi.
"Takže kam?" opýtala sa, keď sme vyšli na ulicu.
"Len ma nasleduj," uškrnul som sa a vykročil smerom ku obchodu, kam som ešte včera zavolal, aby mi prichystali piknikový kôš, samozrejme aj s dekou.
"Bol si lenivý urobiť to sám?" opýtala sa so smiechom, keď som si vyzdvihol kôš.
"No a čo," zašomral som a vybral sa smerom do parku.

V tichosti ma nasledovala a keď som rozkladal deku dívala sa na mňa zdiaľky. Sadol som si a čakal. Ona len stála pri strome a uškŕňala sa na mňa.
"Nejdeš?" dvihol som obočie.
"Len ak ma chytíš," vyplazila mi jazyk. Tak ona sa chce hrať? Jou. Dvihol som sa a mieril si to k nej.
"Nechytíš ma!" zasmiala sa a utiekla preč. V duchu som sa zasmial a rozbehol sa za ňou. Už z diaľky som počul jej roztopašný smiech, no nemohol som ju nájsť. To je nevýhoda, keď sme tu boli sami.
"A mám ťa!" vybafol som za strom.
"Nie!" vykríkla a utekala smerom k deke. Dostal som ju presne tam, kam som chcel. Tak som sa teda opäť rozbehol za ňou a po chvíli naháňania ju zhodil na deku.
"A mám ťa!" zavrčal som a začal ju štekliť.
"Zayn! Prestaň!" kričala. Zrazu sa odtiahla. Pozrel som na ňu s otázkou v očiach. Čo som urobil? V tom som si všimol, že som jej nedopatrením vyhrnul tričko až tesne k okraju podprsenky. Pousmial som sa a ľahol si vedľa nej.
"Prepáč," zašepkal som.
"To je v pohode," usmiala sa.
"Tak ideme jesť?" uškrnula sa po chvíli a  posadila sa. S ťažkým povzdychom som si sadol vedľa nej a z košíka vyhrabal hrozno.
Vytrhla mi strapec z ruky a povedala: "Chytaj!" Nechápavo som na ňu zízal a ona mi ústami naznačila, že mi bude hádzať bobuľky. Zasmial som sa a otvoril ústa.  Chvíľu po mne hádzala hrozno, no ja som ju zastavil.
"Čo sa deje?" opýtala sa. Nič som nepovedal, len som sa zodvihol a utekal medzi stromy. Nechápavo sa na mňa dívala ale nešla za mnou. To je len dobre, usmial som sa v duchu a vrátil sa k nej.
"Smiem prosiť?" opýtal som sa jej a podal jej ruku.
"Nechápem?" povedala.
"Chcem si zatancovať," usmial som sa a chytil ju za ruku.
"Ale nemáme hudbu," namietala.
"Akože nie? A toto je čo?" opýtal som sa a zrazu sa spoza stromov ozvala hudba. (http://www.youtube.com/watch?v=F3EG4olrFjY&ob=av2e).
 "Ty si blázon," zasmiala sa no dvihla sa z deky. Urobil som pred ňou pukrlík (netuším ako sa to píše, no viete čo myslím, nie? :D) a pritiahol ju bližšie k sebe.
"Zayn, ja neviem tancovať," povedala, keď mi ruky položila okolo krku.
"Ani ja, nič si z toho nerob," zasmial som sa. Trochu sa uvoľnila a začali sme tancovať a skákať po celej lúke. Jednoducho sme sa bláznili. Po skončení pesničky sme sa obaja zadýchane zvalili na deku.
"Ty-nie-si-normálny," šepkala pomedzi zrýchlený dych.
"Ty-na-tom-nie-si-o-nič-lepšie," kontroloval som jej. Musela uznať, že mám pravdu. Nenápadne som sa k nej prisunul bližšie a chytil ju za ruku. Usmiala sa na mňa a spolu sme sledovali slnečnú oblohu...

4 komentáre:

  1. Po dlhom čase konečne ďalšia časť. A musím uznať že sa čakať naozaj oplatilo! Nakoniec predsa len tá pomsta básnického čreva odišla! :-D Opäť perfektné k tomu sa asi viac vyjadrovať nemusím ;-) Teším sa na pokračovanie ♥ *Ajká*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odišla? :D ale kdežéé ! :D ona sa len rozbieha :D
      ďakujem :))

      Odstrániť
  2. dočkala som saa! :D a tuším sa to píše pukerlík... či? :D :D :D super ako vždy,kedy bude Ďalšia? :D tvoj humor mi chýbal ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je jedno jak sa to píše, hlavne že sa chápeme :D:D
      ďalšia neviem, nesľubujem radšej nič, pretože nerada porušujem sľuby.. v piatok mám prijímačky a Twitcam, takže možno v sobotu niečo pridám :)
      humor? :D ja som niekedy aj vtipná ? O.o :D

      Odstrániť