streda 30. mája 2012

Litánie

Baby! Ja som tak nenormálne šťastná! Dnes som sa bola zapísať na strednú a od radosti skáčem po plafón :)
asi vás to nezaujíma, ale musím sa pochváliť :D:D
takže to znamená, že dnešná časť bude buď sakra depkárska alebo komická :D:D teda keď
bude :D

btw, teraz k pointe príspevku :D
čo chcete teraz? :D stačí mi jeden koment :D
takže: Výbujka alebo časť?
možno budú obidvoje, ale čo chcete skôr? :D aby som vedela na čo sa teraz zamerať. :D
ďakujem za skoré odpovede. :D

6 komentárov:

  1. hmm tazka otazka :D daj vybujku a potom cast, lebo si niesom ista ci je vybujka pre mna dobra v tych vecernejsich hodinach :D a inak aj ja som sa bola pred asi 2mesiacmi zapisat na strednuuu, gratulujeeem :D ale zeby som ja z toho bola vtedy dajaka az tak prehappy :DD 5rokov na strednej,goteee.. nejdem sa ti tu vylievat, takze vela stastia pri pisani :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. výbujka už je :D na časť sa hneď pôjdem vrhnúť. :D
      ideš na bilingválne? :D aj ja som najprv tam bola zapísaná a to som deviatačka.. :DDD
      ja som strašne šťastná, pretože mňa najprv nevzali pre nedostatok miesta :D a dnes voilá, som zapísaná na škole snov :DD chcela som tam totiž chodiť už od druhého ročníka. :D to je dôkaz, že sny sa plnia. :D
      5 rokov ako 5 rokov.. :D ja napríklad budem s jedným chalanom v triede, s ktorým chodím do triedy už od škôlky a aj na základnej sme celých 9 rokov spolu.. :D teraz ešte 4 roky stredná. :D ja sa ho nezbavím asi. :D
      ďakujem :))

      Odstrániť
    2. :DD takych ludi poznam co sa od teba neodlepia a vlecu sa s tebou uz od skolky :D a ano idem na bilingvalne ale nie z deviny ale z kvarty, cize kvazi z osmicky, najlepsie bolo ked vysledky dali o 2dni na to, na stranku v noci, nastastie vascina spoluziakov este ficali na fb, tak sme sa spolu radovali, ze nas skoro kazdeho zobrali (co je divnee :D )a ja som este pozobudala 3kamosky ze nech makaju z postele ku kompu a pozru sa ci su prijate a pobudila som k tomu este cely dom (rodicia uz spali aj surodenci a ked som rodicom vpalila do spalne, najprv si mysleli ze hori a potom ze sme zaspali do skoly, a to bola sobota :D =reakcie mojich rodicov ked ich zobudim :D asi normalos, ci? :D ), ale ked tak spetne idem, aj ja som bola take prve 2dni happy a potom na mna vsetko dolahlo, ze kolko ucenia a vsetkeho bude :D nevadi prezijeme :D a teraz hor sa do citania vybujky :D dufam, ze som vela nekecala (nepisala) :D

      Odstrániť
    3. hups, to normalne, ze sloh kratky som napisala, nevadi :DD

      Odstrániť
  2. To ako fakt? Priali ťa? :))))))))) Dopekla! Jakú radosť si mi spravila! :) Normálne, že och! :D Až mi slová došli:)) Júj, fakt mi došli slová :D Veľmi ti gratulujééééém :-* :)
    A chcem aj výbujku aj časť :D

    OdpovedaťOdstrániť