sobota 12. mája 2012

Prepáčte (opäť raz)

Časť nemám poňatia kedy pridám.
Dnes asi nie, pretože moja mamička si zmyslela, že ma už nepustí na pc.
Zajtra neviem ako to bude, pretože v pondelok mám prijímačky, takže sa zajtra zrejme budem učiť (vtip. :D nikdy sa neučím. :D ale budem sa tváriť, že niečo robím. :D).
Ale ak by sa mi podarilo časť napísať dnes do zošita, tak vám ju zajtra prepíšem :)
ale nesľubujem nič..
plus, v pondelok bude časť na 10000%, aj keby to mala byť posledná vec čo kedy urobím :D
to je asi všetko čo ma ťažilo na dušičke :)
Takže ešte raz prepáčte za dlhšiu odmlku. Ale mám pocit, že som potrebovala pauzu... ;)

2 komentáre:

  1. Tak krásne píšeš, že sa oplatí počkať .... Ja som si tiež založila blog, síce tam nemám toho tak veľa ako ty, ale ešte som len začala. Je to tam biedne, ale snažím sa. Bola by som rada, ak by si mala čas prečítať si to ---> http://story1dtheluckyone.blogspot.com/ Veľmi by som sa tešila. A prajem veľa šťastia na prijímačkach ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevieš, ako si ma teraz potešila :))
      určite si prečítam :)
      a ďakujem :)

      Odstrániť