pondelok 7. mája 2012

Twitcam

Baby, zajtra by som sa možno znovu pokúsila o Twitcam ak by ste mali záujem. :D
takže keď chcete, napíšte mi do komentu čas, kedy by vám to približne vyhovovalo :)
ja sa to pokúsim akosi skĺbiť. :P
poprípade môžte písať aj otázky, na ktoré by som zajtra odpovedala. :)

ešte, prepáčte, že som dnes nepridala časť (ale ak chcete, môžem vám dať výbujku, tú mám napísanú. :D). Nebudem si vymýšľať výhovorky, prečo nie je. Jednoducho som lenivá a nechcelo sa mi. :D
dúfam, že ma chápete a aj napriek mojej lenivosti budete čítať ďalej :)

11 komentárov:

  1. Twitcam.. nemám založený účet na Tweetri :D ale tú výbujku by si mohla pridať nesťažovala by som sa ;) :D *Ajká*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. účet ti myslím netreba. :D len nebudeš môcť písať pokiaľ viem :D
      okej, idem ju pridať. :DD
      btw, gratulujem, pridala si 400. komentár. :D ďakujem za to :P

      Odstrániť
  2. daj výbujku! a twitcam by som si pozrela aj keď neviem či ťa mám pridanú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. okej, dám. :D
      nemusíš ma mať pridanú myslím :)
      ja sem každopádne dám aj link potom :P
      a na pravej strane máš link na môj Twitter keby niečo :)

      Odstrániť
  3. dej sem výbujku :D a twitcam tak nějak okolo 17-18?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dám, dám. :D
      keď budem môcť, tak sa pokúsim tak nejak :)

      Odstrániť
  4. určite si pozriem :) ale tak o tej 18-19 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. okáy. :) uvidím, kedy sa dotrepem domov, ale okolo tej 18 by mohlo byť :D

      Odstrániť
  5. výbujku daj! :D a skus okolo tej 19-20 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už je :D
      posúvajte hodiny, veď jasné, prečo nie. :DD bude zrejme od tej 18 tak do 20 možno. :D teda keď sa niekto bude dívať na môj trápny ksicht. :D

      Odstrániť
    2. Budeeem!! :D a urcite nemas trapny ksicht...nepodcenuj sa! :)

      Odstrániť