nedeľa 10. júna 2012

Another world 24

Cheyenne
"Dobré ráno, miláčik," šepla som, keď ma slnečné lúče pošteklili na viečkach.
"Aj tebe, láska," začula som milý hlas a pocítila vo vlasoch niečie pery. Dvihla som hlavu a môj šiesty zmysel sa neplietol, ležala som vedľa Zayna, pritisnutá k nemu najviac ako bolo možné.
"Ďakujem za dnešnú noc," usmial sa a nežne ma pobozkal. "Ľúbim ťa, Cheyenne," šepol a zadíval sa mi do očí, pri čom som mala pocit, že mi vidí až na dno duše.
"Aj ja  ťa ľúbim, Zayn," šepla som späť a bruškami prstov pohládzala líniu jeho tetovania, ktoré sa mu skvelo na odhalenej hrudi.
V tom mnou prešiel zvláštny záchev a ja som sa prebudila.
"Cheyenne!" začula som.
Otvorila som oči a videla Louisove modré okále ako na mňa skúmavo hľadia.
"Čo sa stalo?" opýtala som sa nechápavo.
"Rozprával som a ty si zaspala," zasmial sa úľavou a bolo jasné, že si o mňa robil starosti.
"Aha. Si dosť nepohodlný," zašomrala som a prudko sa posadila, až sa mi zatočilo v hlave.
"Tak to pekne ďakujem," zašomral a odul spodnú peru.
"Netrucuj," zasmiala som sa a buchla ho po hrudi.
"Budem!" odul sa a prevalil sa na bok.
"Fajn. Chceš niečo jesť?" opýtala som sa nezaujato a dvihla sa z postele.
"Mrkvu," odpovedal a ani na mňa nepozrel.
Zbehla som dole do kuchyne, vybavila jeho objednávku a sebe som urobila čokoládový koktail.
Keď som sa vrátila do izby, Lou ležal na mojej posteli s mojim mobilom v ruke.
"Čo si myslíš, že robíš, Tomlinson?!" vykríkla som so smiechom.
"Pozerám si tvoje fotky," odpovedal, "s tým chalanom si zlatá. Ako že sa volá?"
"Zayn," pretisla som jeho meno pomedzi zuby, ako by to bola nejaká nadávka.
"To je ten, čo si mi o ňom rozprávala?" Prikývla som.
"Hmm.. Hmmmmm.."
"Čo toľko hmkáš?" zamračila som sa a vytrhla mu mobil z ruky.
"Ale nič. Nejdeme na zmrzlinu?"
"Vezmeš aj toho kamaráta, za ktorým si prišiel?"
"To nie je dobrý nápad," ošíval sa.
"Prečo nie?" opýtala som sa a zadívala sa na neho šteňacími očami.
"Prestaň! Vieš, že ti pri tom vždy vyjdem v ústrety!" okríkol ma a zakryl si tvár rukami.
"Viem, preto to robím," uškrnula som sa a ťahala mu ruky preč z tváre.
"Nie, nevezmem ho. Briscoe, upokoj sa, dnes ti to nepomôže," zasmial sa a vstal z postele.
"Fajn. Ale pozývaš," zašomrala som a išla sa učesať.
"Dobre, len si pohni," uchechtol sa a bežal dole. Pretočila som očami a išla za ním, veď nakoniec, čo iné mi ostávalo?

A teraz, výnimočne litánie na záver. :D:D nezabíjajte ma za ten úvod, ale riadim sa heslom: "Keď nevieš, čo písať, jebni tam sen." :DDDDD takže toť. :D 
btw, toto video: http://www.youtube.com/watch?v=tl5K_E1MQwM najmocnejšie :3 :D
a potom ho skús nemilovať :) :D 
takže, ďalšia časť možno utorok :P 
poďme sa zježíííííť :-** :D 

4 komentáre:

  1. Co si si supla?? 'podme sa zjeziiit' :DDD
    Ta aj sen moze byt a potom sa rozbehnes, hlavne ze je cast :D
    Inaak kedy das vybujku?? :DD
    Nevies co ja budem robit bez pribehov 2tyzdne? Vsak skapem! Musim tam najst wifi..jedine moje vychodisko...
    Je normalne vypisovat svoje 'problemy' v komentari ktory ma byt o casti a nie o mne?
    Ok uz radsej koncim
    Dobrúú
    Mna (otravnu,sibnutu citatelku) mas tu do piatka potom sa 'nevidime' 2tyzdne, aaaa!!
    Idem uz lebo neskoncim :D pápá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak vyšlo :DD
      výbujku budem musieť najprv prepísať ale asi založím nový blog a tam ich budem pridávať. :D
      to zvládneš, aspoň sa budeš ešte viac tešiť. :P
      je to úplne normálne, neboj sa. :)
      a kam vlastne ideš? O.o nech môžem závidieť. :D
      páá :D

      Odstrániť
  2. ja najprv pozerám na ten začiatok že "čo som zmeškala ?" :DDDD a potom som zistila že to je sen :D perfect ! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím vás predsa trochu potrápiť. ;D
      ďakujem :))

      Odstrániť