streda 13. júna 2012

Another world 26

A ďalšia. :D bože, som ja úžasná. :D asi sa mi vracia črevo. :3 zrejme sa bojí, aby som ho v Poľsku nepredala. :D
FEEL LIKE A SUPERHERO! ;DDD

"Kde si bola tak dlho?" vybehla na mňa mamka, keď sme sa vrátili.
"Prepáčte, že ideme neskoro, zdržal som ju," usmial sa ospravedlňujúco Louis a na mamku to zabralo. No potom ma zbadala.
"Preboha! Čo si toľko kupovala?!"
"No.. Vieš.. Veci do školy.. A tak," šepla som a dívala sa do zeme.
"Conversy sú veci do školy?" zvyšovala hlas mama.
"Pani Briscoe-" začal Louis, no ona ho zastavila mávnutím ruky.
"Louis, choď do mojej izby," pošepla som. Počúval a už ho nebolo.
"Tie peniaze si mala na veci do školy, nie na debiliny!" kričala mama.
"Ale mami. Ja som si veci do školy kúpila," bránila som sa. "A z tých peňazí mi nič nezvýšilo."
"Bodaj by aj hej, keď kupuješ somariny," nadávala a pohľadom fľochla na tašky.
"Ale to nie ja," zašepkala som. Zarazila sa.
"Louis?" šepla a ja som len prikývla "To si mohla povedať hneď."
"Chcela som, nepustila si nás k slovu."
"Ale prečo si to neodmietla?"
"Mami, nepoznáš ho? Myslíš, že by ma počúval?"
"To máš pravdu. Ale musí tu ostať aspoň na večeru, keď ťa obdarúva ako keby ste spolu chodili." Zarazila sa. "Alebo mi niečo ušlo?"
"Nie, neboj sa," vybuchla som do smiechu, na čo pribehol Louis.
"Čo sa stalo?" opýtal sa a kútikmi úst mu šklbalo. Čo už, vraj mám nákazlivý smiech.
"Len moja mamička si myslí, že my dvaja spolu chodíme," šepkala som prerývane pomedzi smiech.
"To fakt?" vyprskol Louis a skláňal sa v kŕčoch smiechu.
"Vy dvaja, čo tu je také vtipné?" vyklonila sa mamka z kuchyne.
"Ale nič," zasmiala som sa a štuchla Louisa pod rebrá, na čo sa začal pučiť ešte viac.
"Louis, upokoj sa," šepla som mu do ucha a prstom mu zmyselne prešla po krku. Okamžite sa prestal smiať.
"Vedela som, že to zaberie," zasmiala som sa a on ma tresol po čele. Ale len tak kamarátsky, žiadne týranie ani nič.
"Louis, ostaneš na večeru?" vykukla mamka z kuchyne. "Ale, na čo sa to pýtam. Nemôžeš odmietnuť," pokrútila hlavou nad tým, aká je vtipná a vrátila sa k vareniu. S Louisom sme si vybavili pobavené pohľady a začali sa smiať.
"Počul si. Ostávaš na večeru," zasmiala som a vybehla do izby.
"Kde máš zrkadlovku?" opýtal sa a začal sa mi prehrabávať v krabiciach s nevybalenými vecami.
"Niekde tam," ukázala som neurčito smerom k miestu kde stál a otvorila poloprázdnu skriňu, v ktorej boli len tie veci, čo som už tu mala na sebe. Úprimne, bolo toho žalostne málo.
Jééj, aha, toto tričko som mala, keď som spoznala Zayna. A aha, toto, keď sme tancovali na lúke.
"Čo sa deje, Cheyenne?" podišiel ku mne Louis a položil mi ruky na pás.
"Nič, čo by sa malo diať?" opýtala som sa nechápavo.
"Prečo plačeš?" Ja plačem?
"Neplačem," zamračila som sa.
"A čo je toto?" prešiel mi prstom po líci a zotrel z neho slzu.
"Ou. Tak potom plačem," zasmiala som sa a vrátila sa ku taškám.
"Zayn?" šepol. Prikývla som.
"On sa uvedomí a všetko bude v pohode," usmial sa a dal mi pusu na líce.
"V to dúfam," zašepkala som plačlivo a pevne ho objala.
 Po chvíli sa odo mňa odtiahol a zadíval sa mi do očí.
"Zlato, pamätaj, že žiadny chalan si nezaslúži tvoje slzy. Môže byť akokoľvek úžasný, ale nikdy kvôli nemu neplač."
"Dobre," pokúsila som sa o úsmev, "ideme fotiť?"
"Že váhaš! Obleč sa, ja zatiaľ nájdem foťák." Prikývla som a podišla ku taškám. Vybrala som šaty, opatrne ich rozprestrela na posteli a obdivovala ich. Musí sa nechať, že Louis má vážne dobrý vkus.
"Viem, sú krásne, ale už sa obleč," zasmial sa Lou.
"Rozkaz, pane," zasmiala som sa a pretiahla si tričko cez hlavu. Nemala som pred ním žiadne zábrany, predsa len, už ma takto videl a to nie raz...
 "Mám to!" skríkol a obrátil pohľad ku mne. Keď ma zbadal, rýchlo sklonil hlavu a hypnotizoval špičky topánok.
"Prepáč," šepla som a rýchlo sa obliekla.
"To je v pohode, len.. Som to nečakal," zasmial sa trochu nervózne a obdivne si ma popri tom prezeral.
"Ideme sa fotiť!" vykríkol zrazu, schmatol ma za ruku a utekal do záhrady...

6 komentárov:

  1. krásna ako vždy :D sa teším na dnešné kolotoče s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej no :D kolotoče :DDDD
      to nám sa nikdy nepodarí na ne dostať. :DDDDD
      skôr zmoknúť :DD však? :D
      a ďakujem :D

      Odstrániť
  2. Hrdo môžem prehlásiť, že tvoje básnické črevo milujem! :D
    Uj, si mi zlepšila náladu tou časťou a keď tak rozmýšľam, aj s Louisom by mohla byť zlatá ... :D
    No má to byť Zayn :D Či sa azda mýlim? :D
    Proste krásne ako vždy :)
    Btw, kedy bude ďalšia časť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si asi jediná :D
      to ma teší :)
      nemohla, Louis má Eleanor, odmietam ich rozdeliť. :D alebo žeby?
      možno sa mýliš a možno nie :D nechaj sa prekvapiť :D
      ďakujem, to mám po tebe ;)
      snáď dnes večer :)

      Odstrániť
  3. super!! ja už neviem čo ďalej mám napísať :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť