piatok 15. júna 2012

Another world 28

Ďalšia krátka. :D ide o napínavý koniec :3 vyžívam sa v tom ^_^

Harry sa vrhol predo mňa a chytil ho za ruku. V okamihu pribehol aj Liam a chytil Zayna z druhej strany.
"Asi to už vie," šepol som a nechápavo sa díval Zaynovi do očí.
"Čo si.. Ty si.. Prečo si.. Louis," kričal Zayn, no každou vyslovenou hláskou jeho hlas slabol a menil sa z naštvaného na zronený. Keď vyslovil moje meno, prehol sa v kŕči a rozplakal sa.
"Zayn," šepol som a sadol si k nemu na zem.
"Zayn," pošepli všetci a sadli si k nám. Opatrne som ho objal okolo ramien a čakal, že sa okamžite odtiahne, no on sa len celý triasol pod prívalom sĺz.
"Louis," zašepkal medzi vzlykmi.
"Chalani, necháte nás?" povedal som ticho a pozrel každému do tváre. Mlčky prikývli a odišli.
"Zayn, čo sa stalo?" zašepkal som a nadvihol mu tvár. Zadíval som sa mu do uplakaných očí a takmer som v nich videl Cheyenne.
"Ja.. Videl som.. Čo ste robili," pošepol a ešte viac sa rozplakal.
"Zayn, čo si videl?"
"Ty si v jej izbe.. Hodil si sa na posteľ.. A ona.. Ona skočila na teba," šepkal a spustil ďalší príval sĺz.
"Počkaj. Ty si myslíš, že sme sa bozkávali a vyspali sa spolu?" Prikývol.
"Hlupáčik, ja mám predsa Eleanor, nikdy by som ju nepodviedol. Vieš predsa, že ju milujem najviac na svete."
"Ale vyzeralo to tak."
"Zaynie, so Chey sme len kamaráti a ona ľúbi teba," šepol som. Zarazene sa na mňa pozrel.
"Ona ma čo?"
"To som asi nemal povedať. No už keď je to vonku. Zaľúbila sa do teba."
"Ako si na to prišiel?"
"Videl som to na nej, počul som spôsob, akým o tebe rozprávala, povedala mi to a plakala. A ona kvôli obyčajným debilom neplače."
"Ona kvôli mne plakala?" opýtal sa zronene. Prikývol som a čakal.
"Čo som za hlupáka!" skríkol. "Nemôže sa kvôli mne trápiť! Nemôže!" Vytrhol sa z môjho objatia.
"Chalani!" zakričal som a rozbehol sa za ním. Videl som len, ako sa zabuchol v izbe. Márne som sa pokúšal otvoriť dvere, márne som prosil, odpovede som sa nedočkal. Začínal som sa báť.
"Chalani!" vriskal som a stále búchal na dvere v nádeji, že mi Zayn otvorí a všetko bude v poriadku.
"Kurva, chalani!" zjapal som na celý dom so strachom a bol som vďačný, že okrem nás tu nikto nebol.
"Čo sa deje?" vyvliekol sa za mnou pomaly Liam.
"Zayn," šepol som a on okamžite pochopil.
"Utekaj po Harryho," povedal a postavil sa ku dverám. Utekal som dole a zhora som len počul tiché Liamovo naliehanie, aby otvoril dvere.
Harry sedel v obývačke a hypnotizoval prsia Megan Fox.
"Harold!" skríkol som mu do ucha a on na mňa zagánil.
"Čo sa deje?" opýtal sa spomalene, keď zbadal strach v mojich očiach.
"Zayn," pošepol som a tiež to pochopil tak rýchlo, ako Liam. Okamžite vyskočil a so mnou v pätách utekal hore.
"Zayn!" zakričal a trieskal na dvere.
"Nebude nás počúvať," skonštatoval Liam zronene.
"Musíme-"
"UHNITE!" skríkol som a vrazil do dverí. Zopakoval som to asi dvakrát a podarilo sa mi ich vylomiť. To čo sme videli nás všetkých paralyzovalo.
"ZAYN!" skríkli sme všetci a naraz sa vrhli k jeho bezvládnemu telu ležiacemu na podlahe v kaluži krvi.

6 komentárov:

  1. kaluž krvi ? Zayn ? podlaha ? si normálna ? takto ukončiť časť ? chceš, aby som zošalela, kým sa zas dostanem na počítač ? O.o ale ako perfektné to je O.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie som normálna, to si už mohla zistiť. :D
      ja som vravela, vyžívam sa v napínavých koncoch :3
      nezošalieš, neboj :]
      ďakujem :))

      Odstrániť
  2. Ty kokos takto t ukončiť šak nezaspím rýchlo daj ďalšiu prosím ešte dnes :) -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty.. TY si mi to sľúbila, že sa mu nič nestane :((( prečo si mi klamala ?? :((( ZAYN to nie je pravda čo si mu urobila

    A ešte raz ti pripomýnam, že Mel bude mŕtvo :D ty vieš prečo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? O.o nepamätám. -_- nič to, bude dobre ;)
      umrela by tak či tak :D a stejne by ju prešlo auto. :D nezmenila by si to :D

      Odstrániť