sobota 16. júna 2012

Another world 31

Trochu kratšia, ale nevedela som, čo mám písať a nechcela som dávať Cheyenne úplne mimo kontextu. :) takže tak :) 
btw, ľúbim vás ako Niall svoje Nando's !  

Louis
Keď sme prišli do nemocnice, Doniya s Niallom sedeli na chodbe v tuhom objatí.
"Kde je Zayn?" opýtal sa okamžite Liam.
"Na izbe, prebral sa po ceste sem. Zrejme si ho tu nechajú na noc a pustia domov," šepol Niall a ešte tuhšie objal Doniyu. Ja som si k nej sadol z druhej strany a tiež ju objal. Harry stál obďaleč a mlčky sa díval na stenu. Vôbec netušil čo sa deje, nechápal to. Teda chápal, ale mal z toho traumu.
"Dúfam, že Zayn bude môcť koncertovať," povedal ticho Liam. Chcel som ho okríknuť, že už vážne myslí len na koncerty, no uvedomil som si, že by to nikomu z nás neprospelo a Zayna by tiež ranilo, ak by na tých koncertoch nemohol byť.
"Rodina pána Malika?" vyšiel z dverí doktor v bielom plášti. Doniya okamžite vyskočila a Niall za ňou.
"Áno, som jeho sestra," povedala ticho. Doktor sa skúmavo zahľadel na Nialla, no usúdil, že Doniya to bez neho nezvládne a spustil. Ja som nemal šancu ho počuť, tak som aspoň ticho sedel a čakal. Medzitým si ku mne prisadol Harry.
"Chápeš to?" šepol. Len som pokrútil hlavou. "Prečo to urobil?" pýtal sa.
"Kvôli Cheyenne,"  odpovedal som automaticky a on sa na mňa prekvapene pozrel.
"Kvôli Cheyenne?" zopakoval nechápavo.
"Povedal som mu, že sa do neho zaľúbila-"
"A kvôli tomu sa dorezal? Magor."
"A tiež som mu povedal, že sa kvôli nemu trápila a plakala kvôli nemu."
"Tak potom to už chápem. On ju asi veľmi ľúbi, však?" opýtal sa Harry a ja som sa cítil, akoby som bol jeho otec a musel mu vysvetliť, prečo sa jeho mačička už nevráti domov. Objal som ho a preniesol: "Viac ako si dokážeme predstaviť."
Liam si k nám mlčky prisadol a opäť začal omieľať svoje "Nimi ma znenávidí." Len som si povzdychol a nechal ho tak, veď oni si to už vysvetlia, aj tak mňa počúvať nebude.
"Zajtra pôjde domov," pribehol k nám Niall s úsmevom.
"Ja tu zostanem," šepla Doniya.
"Ostávam s tebou," povedal Niall a stisol jej ruku. Ona sa na neho vďačne usmiala a pritúlila sa k nemu.
"Počkať počkať vy dvaja. Teraz je to od témy, ale vy ste spolu? Čo mi ušlo?" opýtal som sa zarazene. Všetci štyria svorne prikývli.
"Zayn sa nepoteší," šepol som.
"Zayn to vie," upokojoval ma Liam.
"Ako to berie?"
"Povedal, že vždy lepšie Niall, ako Harry alebo nejaký debil odtiaľto." Len som s úsmevom prikývol a objal Harryho, ktorého sa to dotklo.
"No tak, Hazza, pochop," povedal Liam a zadržiaval pri tom smiech. "Ani ja by som mojim sestrám nedovolil randiť s tebou. S Niallom alebo Zaynom skôr, ale s tebou? Aby si im zlomil srdce? Pch, nie," zasmial sa a Harrymu už došlo, že to myslí v dobrom, pretože si všetci uvedomujeme, aký je.
"Donesieme vám veci," povedal Liam a postavil sa na odchod.
"Nič nám netreba," pokrútila Doniya hlavou.
"Ako myslíš. Ak by ste niečo potrebovali, zavolajte."
"Dobre, tak sa tu držte," šepol som, oboch ich objal a spolu s Liamom a Harrym sa pobral k autu.

3 komentáre:

  1. Úžasné ako vždy :) Teším sa na ďalší diel :) BTW: Aj my ťa ľubime :* -Peťa-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suprové :) moc sa teším na ďalšiu :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna ako vždy :D

    OdpovedaťOdstrániť