nedeľa 10. júna 2012

Litánie

Takže. :D
Prečo opäť litánie? :D lebo je toho toľko čo vám chcem povedať. :)
Chcela som to napísať k časti, ale je toho toľko, že by to asi bolo dlhšie ako samotná časť. :D
čo sa častí týka, dnes bude určite, v pondelok nebude, v utorok neviem ako budem stíhať. Potom zase nebude budúci pondelok ani utorok (to je 18. & 19. jún), keďže idem na školský výlet a nebudem mať prístup na pc, nie to ešte net. :D
Taktiež som rozmýšľala, že odvelím Zayna na turné a dám si pauzu.. Nechcem sa vyhovárať na črevo, to už je otrepané, ale ja vážne neviem čo mám písať. :D uvidím, či toho utečenca (chápte básnické črevo) nenájdem náhodou v Poľsku.
Každopádne, ak by som to ukončila niekedy teraz, vrátila by som sa ku Niallovi a Stephanie. A po čase by som dopísala aj Zayna a Cheyenne. Ale ešte nepredbiehajme, neviem, ako to vymyslím. :D
Ďalej.
Prečo nebola časť včera? No, v prvom rade som celý deň bola na košickom zraze Directioneriek, bolo to vážne niečo neskutočné. :) btw, bol tam niekto z vás? :)
A potom u  mňa spala kamoška, aby ma doučila tú skaranú chémiu, keďže z nej budem skúšaná, ide mi o známku a nemôžem dostať na vysvedčení trojku, inak ma nevezmú na strednú (nemôžem mať totiž dvojstupňový rozdiel a na polroka som neviem akým zázrakom mala za jedna).
To je asi všetko čo sa častí týka.
Potom.
Počúvla som vaše rady a začala som počúvať Cher Lloyd.. Tá holka je úžasná!
Plus som si pustila aj Eda a tak ďalej a tak ďalej.. :D aspoň mám niečo, pri čom môžem písať bez toho, aby som si musela spievať. :D teda, už ani to moc nie. :D ale vždy lepšie ako chalani, to by som nenapísala ani pol slova, možno tak v prestávkach medzi pesničkami. :D
A to už je asi všetko čo som dnes mala na srdci. 
Teraz sa idem vrhnúť na časť a tajne dúfať, že to bude aspoň trochu dobré. 
Takže, ďakujem, že ste si to prečítali až dokonca a ak by ste mali akúkoľvek otázku, smerujte ju do komentu (resp. píšte na fb alebo TT), veľmi rada odpoviem :))
s láskou vaša zježená a pošahaná Stephanie. :-* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára