štvrtok 20. septembra 2012

Another world 53

Áno, viem, zase časť nebola roky rokúce, za čo sa veľmi veľmi ospravedlňujem, no nejako nestíham :( 
Ďalej, ďakujem za komenty k poslednej časti, potešili. <3 

Cheyenne
"Cheyenne, dopekla, pohni!" skríkla Doniya.
"Už idem!" oznámila som a zbehla dole schodami.
"Ocko, sme pripravené, môžme ísť!" zakričala Doniya a spoločne sme sa vybrali ku garáži.
"Fajn, som tu," uškrnul sa na nás a odomkol ich veľké čierne auto. Len som v obdive vypískla a nasúkala sa  dnu za Doniyou.
"Páči sa?" usmial sa na mňa Doniyn tatko.
"Iste. Je úžasné," povedala som a rozhliadla sa po interiéri.
"Hor sa na takmer dvojhodinovú cestu!" jasala ironicky Doniya, na čo sa jej ocko len zasmial a naštartoval.
"Ty sa sťažuješ, ale čo mám hovoriť ja?! Veziem dve pubertiačky na koncert chlapčenskej kapely!"
"Uhmmm, ocko-" začala Doniya.
"Nič som nepovedal!" obhájil sa rýchlo a radšej zapol rádio.
"I wanna stay up all night and jump around until we see the sun," začala spievať Doniya a jej tatko sa pridal.
"Čo to je?" opýtala som sa.
"One Direction," odvetili v unizóne.
"Mám pocit, že tú skupinu zbožňuje celá rodina," zamrmlala som a zavŕtala sa do sedadla. Doniya s jej tatkom sa na seba zadívali a vybuchli smiechom. Inside joke, pomyslela som si a nechala to tak.
"Dievčatá, sme tu!" oznámil nám Doniyin ocko a v tom momente sme sa ocitli pred obriou halou okupovanou asi stovkou dievčat.
"Fanúšičky?" opýtala som sa skepticky. Obaja prikývli.
"No poď, ty anti OneDí," zasmiala sa Doniya a vystúpila z auta.
"Ja nie som anti OneDí, nech to už je čokoľvek. Len ich proste nepoznám!" oponovala som namrzene.
"Ako chceš. Poď pridáme sa k nim," zasmiala sa a nasadila si na hlavu čiapku so slnečnými okuliarmi.
"Odkedy nosíš čiapky?" opýtala som sa prekvapene.
"Od teraz. Je ta swááááááááááág," zajasala a rozbehla sa do davu.
"Doniya, ty si blázon," zasmiala som sa a prevrátila nad jej správaním očami.
"No a čo," zamrmlala a potiahla ma za ruku.
"CHEYENNE!" začula som a rýchlo sa otočila.
"Shelby!" skríkla som a vrhla sa na moju dávnu kamarátku.
"Čo TY tu robíš? Myslela som, že počúvaš rock!" smiala sa a objímala.
"Veď aj počúvam, kamarátka ma sem dotiahla. A čo ty tu?" pýtala som sa so značným záujmom.
"No, ja som fanúšička ako sa patrí, a londýnsky koncert som nestihla, tak som tu," zasmiala sa. "Takže ty ich vôbec nepoznáš?"
"Nope."
"Bože. Musím ti ich ukázať. Počkaj, mám moju sexy tapetu. Aj keď tam je len Harry. Hen!" povedala a podala mi svoj mobil, na ktorom sa skvela fotka akého si chlapca s kučeravými vlasmi. Bol sexi, svojim spôsobom.
"Rozmýšľam, kto by sa hodil k tebe," povedala a začala sa hrabať v mobile. "Myslím, že náš DJ-"
"Cheyenne, prepáč, že ťa ruším v konverzácii, ale musím ísť, ehm, vieš no. A nechcem ťa tu stratiť," zaplietla sa k nám zrazu Doniya.
"Jasné. Maj sa, Shelb, rada som ťa znovu videla. A uži si koncert aj za mňa," zasmiala som sa, letmo ju objala a utekala za Doniyou, ktorá už netrpezlivo stepovala obďaleč.
"A vieš, kde sú wecká?" opýtala som sa.
"Nájdeme ich predsa," pokrútila hlavou a kamsi ma ťahala.

Doniya
Fúú, tak to bolo tesné. Už som počula, ako tá holka povedala naše priezvisko. Hneď by bol oheň na streche. Aj keď sa čudujem, že ma nespoznala, keď vraví, že je fanúšička. Čo už, aspoň lepšie pre mňa.
"Mám to!" skríkla som, keď som v diaľke zbadala verejné toalety. "Počkaj ma vonku," uškrnula som sa a vbehla dnu. Hneď ako som si bola istá, že ma Chey nemôže počuť, vytiahla som mobil a vytočila Zaynove číslo.
"Ahooooooooooooooooooj!" ozval sa krik chalanov, no môj brat medzi nimi chýbal.
"Kde je ten pako?"
"Niall, chce s tebou hovoriť Doniya," zakričal Lou a počula som plesnutie.
"Som pako?" začula som Niallov smutný hlások.
"Preboha, nie! Ty si môj žrút," zasmiala som sa. "Tým pakom som myslela môjho brata," objasnila som.
"Aháá. ZAYN!" skríkol Niall mne do ucha.
"Zlato, viem, že tvoje hlasivky sú vo výbornej forme, ale šetri sa na koncert a ušetri moje uši, áno?"
"Prepáč. Je tu Zaynester, dávam ti ho. ĽÚBIM ŤA!"
"AJ MY ŤA ĽÚBIME, DONIYA!" zakričal Louis a hneď spustil nárek, keď ho pravdepodobne Niall poriadne udrel.
"Vas Happeniiiiiiiiiiiiiiiiin'!!" počula som.
"DOPEKLA! Šetrite hlasivky, vy idioti!" zavrčala som a trela si ucho.
"Prepáč," zacichotal sa Zayn. "Takže čo potrebuješ?"
"Ja len, že už sme pred halou a skoro sme boli prezradení, ale to je na dlho. Takže sa snaž a možno nás aj zbadáš," uškrnula som sa a rozmýšľala nad Zaynovou reakciou, keď po dlhej dobe uvidí Cheyenne.
"Uhm, ok, budem sa snažiť," odvetil. "Musím ísť, Paul nás zháňa. Maj sa, užite si koncert," povedal ešte. Ani som sa nestihla rozlúčiť a už som počula tón oznamujúci koniec hovoru.
Rýchlo som si opláchla ruky, aby som vyzerala ako tak dôveryhodne a vyšla von, kde už Chey netrpezlivo postávala. Podišla som k nej a v tom sa z predu ozval krik, čo znamenalo, že sa otvorili brány a my sme mohli ísť na svoje miesta.

Cheyenne
"Holy shit, ohluchnem!" zakričala som Doniyi do ucha a ona sa zo mňa len smiala. "Koľko je vlastne tých chalanov?" opýtala som sa a sledovala ziapajúce fanúšičky naokolo. A to hrala len predkapela.
"Piati," zasmiala sa Doniya.
"Mená?"
"Čo?"
"Mená!" zakričala som, no v tom sa spustila akási melódia a dav začal šalieť, čo znamenalo, že Doniya nemala šancu ma počuť. Len som kývla rukou na znak nech to nechá tak a vybrala si mobil, aby som si nastavila vibrácie a vypla zvuk.
"We're like na na na! Then we're like yeah yeah yeah!" ozvalo sa zrazu a myslela som, že moje uši neprežijú. Mobil som zastrčila do tašky a pohľadom zablúdila k pódiu. To čo som tam však zbadala ma doslovne zamrazilo...

6 komentárov:

  1. Waw:O no ty vole :D krasa :D ale bavi ta to natahovat ako zuvacku? :D boze som nedockava :D tesim sa na dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takéto napätie??? rob si srandu!! :D ježíííš!! okamžite pokračovanie!! :) bože, ja to neprežijem je to fantastické! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to ani nevieš, čo vymyslela moja kamoška aby som dala do ďalšej časti :D:D
      ďakujem :))

      Odstrániť
  3. STEPHANIE !!!!! čo si o akože spravila, zlatíčko ? takto sa končia časti ?!?! asi ťa začnem doúčať, pretože toto sa nerobí ! :D inak to bolo skvelé, samozrejme ;)))
    btw. páči sa mi tvoje meno v angličtine :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach, a to ani nevieš, čo mám pripravené do tej ďalšej :) :D
      mohla by si :D ďakujem :))
      btw, v angličtine sa páči aj mne :DD

      Odstrániť