pondelok 24. septembra 2012

Another world 55

Pre Louiho mrkvičky, čo bolo také strašné na konci minulej časti?! :D veď to bol úplne normálny, ničím nezaujímvý a už duplom nie napínavý koniec O.o :D

"Chalani! Hádajte, koho vediem so sebou?" skríkol Louis, keď sme vošli do priestrannej miestnosti.
"Poslíčka s pizzou?!" zazjapal ktosi so silným írskym prízvukom. Typujem to na Nialla.
"Niekoho, kto ma zbaví lyžičiek?!" zakričal ktosi ďalší.
"Liam, prosím ťa. Máš byť ten normálny," povedal niekto a pridal dlhý povzdych.
"Priniesol si mi lak na vlasy?" začula som dôverne známy hlas.
"Preboha, dospejte," zasmial sa Lou a ja som nad ním pretočila očami. On je ten pravý, čo má hovoriť o dospievaní.
"Tak čo si nám priniesol?" ozval sa opäť írsky prízvuk a jeho majiteľ sa vyrútil spoza rohu. "DONIYA!" vypískol rozkošný blonďatý chlapček, ktorému naozaj patril írsky prízvuk a prihnal sa ku mojej kamarátke.
"Niall!" zasmiala sa šťastne a pevne sa objali. Ha! Vravela som, že to je Niall.
"Máš Doniyu?!" skríkol opäť ten známy hlas, ktorý mi tak nesmierne chýbal.
"A nie len ju," zazubil sa Lou a to už spoza rohu vyšli ďalší traja chalani. Bože, ale ich tu je.
"Kto si?" opýtal sa jeden z nich s hnedými kučeravými vlasmi. Chalan stojaci vedľa neho hom štuchol do rebier a pokrútil hlavou, akoby mu malo byť úplne jasné, kto som.
"Ch-chayenne?" opýtal sa Zayn ticho. Len som prikývla. Zadíval sa na mňa a pohľad sklopil k zemi.
"Ahoj! Konečne máme tú česť ťa spoznať!" povedal chalan s orieškovými očami. "Ja som Liam a toto je Harry," predstavil seba aj kučeravého chalana stojaceho vedľa.
"Rada vás spoznávam," prehodila som s falošným úsmevom.
"Potešenie je na našej strane, kráska," povedal Harry a prihnal sa ku mne, aby mi mohol vziať ruku do tej svojej a pobozkať ma na končeky prstov.
"Chey, toto je Niall. Nialler, toto je Cheyenne," povedala Doniya a ja som sa ani nestihla spamätať, už som bola uveznená v objatí paží patriacich blonďavému Írovi.
"Teší ma," usmiala som sa a neklamala som. Naozaj ma tešilo. Bol to predsa človek, ktorý dokázal vyčariť úsmev na tvári mojej najlepšej kamarátky.
"Potešeni na mojej strane," usmial sa na mňa. "Dúfam, že si sa o môj poklad dobre postarala," uškrnul sa a zadíval sa mi do očí.
"To máš jasné," uškrnula som sa. V tom momente som vedela, že s týmto chlapcom si budem rozumieť.
"Takže, Cheyenne," začal Liam, ak si teda správne pamätám, a potľapkal na voľné miesto na gauči. Posadila som sa vedľa neho a čakala čo mi chce. "Ako dlho sa poznáš s Louim?" opýtal sa.
"Prečo ťa to zaujíma?" oponovala som.
"Len tak. Potrebujem začať konverzáciu," zazubil sa.
"Daddy, volá ti Dan!" skríkol Lou a hodil po ňom mobil. Liam sa na mňa usmial a odišiel.
"Daddy?" nechápavo som sa rozhliadla po izbe a čakala som, kto mi poskytne vysvetlenie.
"No áno, Liama prezývame Daddy Direction, keďže je z nich najrozumnejší," zasmiala sa Doniya a vtisla Niallovi bozk na líce. On sa len usmial a stiahol si ju do lona. Boli spolu neskutočne rozkošní.
"Ermm, Cheyenne, môžeš na chvíľu? Chcem sa s tebou porozprávať v súkromí," ozval sa nado mnou hlas, ktorý nepatril nikomu inému, než Zaynovi. Neochotne som prikývla a vydala sa za ním von z miestnosti.
"Kam si sa vybral, Malik?" zastavil nás akýsi chlapík.
"Potrebujem súkromie," povedal Zayn. "Chey, toto je Paul, náš tour manažér. Paul, toto je Cheyenne, Doniyna najlepšia priateľka," predstavil nás Zayn a Paul mi podal ruku. Ochotne som mu ňou potriasla a pokračovala v nasledovaní Zayna.

"Cheyenne," vydýchol Zayn, keď sme sa dostali cez spleť chodieb konečne na čerstvý vzduch.
"No?" ozvala som sa, nie trikrát milo.
"Prepáč, že som ti to nepovedal. Nechcel som raniť tvoje city-" 
"Zayn, nechaj to tak. Nemienim sa o tom baviť. Verím, že si mal dôvod nepovedať mi o kapele a taktiež nedovoliť to Louimu. Nechcem to riešiť, aspoň teraz určite nie. Možno časom, keď sa mi podarí rozdýchať to. Bude najlepšie, ak sa nebudeme stretávať," dodala som na záver svojej reči, otočila sa na päte a odkráčala preč s vedomím, že za sebou nechávam človeka, na ktorom mi neskutočne záleží. 

 (prepáčte, že je taká krátka :( nevyšiel čas, no sľúbila som ju, tak je tu... Zajtra dám ďalšiu ako nádhradu za túto, ktorá je oničom :))

9 komentárov:

  1. ááá!! ona sa musí vrátiť!!! niééé :/ :/ oni musia byť spolu!! Zayn+ Cheyenne = <3 :DDD šibe mi, ale ja sa nemôžem dočkať ďalšej časti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie, to nemusí, ja už to vidím :D blää hrabe mi :DD
      och, to by bolo aké meno? Zeyenne? Chayn? :D hm? :D
      pokúsim sa dnes :)

      Odstrániť
  2. čo si šiši že o ničom časť jaaaj totu poviedku milujem musi byť dalsia časť co najskôr a nech su spolu :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie nie nie nie !!! :D oni musia byť spolu!!!! :D jednoducho musia :D nádherná časť :) teším sa na ďalšiu časť ;P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. áááá ďalšiu časť dáááj prosíím ! :D a oni dvaja musia byť spolu !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. http://iwanna-be-foreveryoung.blogspot.sk/.. prosím pomohla by si mi s rozbehnutím? :)

    OdpovedaťOdstrániť