piatok 28. septembra 2012

Another world 57

 Zásadne nerobím reklamy, no keďže som dobrá duša, urobím výnimku.. :D holky, určite si pozrite tento blog: http://iwanna-be-foreveryoung.blogspot.sk/ :) tento blog (a zároveň aj dievča, ktoré ho vlasní) ma inšpiroval, aby som si založila podobný blog :) už je vytvorený, no link dám neskôr, keď ho dám dokopy :) 
Ďalej, nezbudnite dnes 19:30 robím twitcam :) link dám neskôr :P
a nakoniec, tu je časť namiesto včerajška :)) 

A nemýlil som sa.
"KDE SI BOL?!" vybehlo na mňa presne päť nabrúsených hlasov len čo som za sebou zatvoril dvere.
"Um, erm, von?" šepol som a nevinne sa usmial.
"Povedal som ti, aby si ma tam počkal! Človek ťa nemôže nechať samého ani na pol hodinu, dopekla!" kričal na mňa Liam a to do mňa vohnalo výčitky svedomia. Pochopíte, keď na vás nakričí Daddy Direction.
"Ja... Prepáč, Liam," šepol som a hlas sa mi zlomil.
"Nie, ty mne prepáč," povedal rýchlo a objal ma. "Nemal som na teba zvýšiť hlas." Chcel som mu povedať, že to je v pohode, keď sa do toho zamiešala Doniya.
"TY SI TAKÝ DEBIL, MALIK! VIEŠ AKO SOM SA O TEBA BÁLA?! A ČO BY SI O TEBE POMYSLELA CHEYENNE-"
"Prestaň!" okríkol som ju a ona v okamihu zmĺkla. "Cheyenne na mne nezáleží, tak neviem čo tu riešiš!"
"Počúvaš sa čo hovoríš?! Že jej na tebe nezáleží?!" skríkol Lou a ja som sa mu zadíval do očí, z ktorých šľahali plamene.
"Viem veľmi dobre čo hovorím! Nezáleží jej na mne! Povedala mi to!" skríkol som a vedel, že viac toho nezvládnem.
"Záleží jej na tebe! A keby si vedel ako veľmi!" jačala Doniya, no vzápätí sa zvrtla na púte a odbehla do izby. Nechápavo som sa  za ňou díval a automaticky sa prikrčil k zemi, keď ku mne mieril Niall s kamenným výrazom v tvári. Priznávam, bál som sa ho. Po tom incidente sme boli všetci v šoku, kde sa v tom malom írskom chlapcovi berie všetok ten hnev. Niall ku mne podišiel a....















Nie, neurobím vám to :D:D:D:D















Objal ma. Vážne.
"Pozri, Zayn," povzdychol si a chytil ma za plecia. "Možno sa ti to tak nezdá, no Chey na tebe určite záleží. Viem, nepoznám ju, no Doniya s Louim vedia čo im povedala a obom im na tebe záleží až príiš na to, aby ti klamali. Hlavne ak vedia, ako ti na tom záleží. Mal by si im skúsiť veriť. Ani sa nenazdáš a Chey uvidíš, keďže pochybujem, že sa pohádala aj s tvojou sestrou. A ona aj Louis jej určite prehovoria do duše. Plus, Harold, Liam a ja sa k nim veľmi radi pridáme. Bude to fajn, uvidíš," dokončil Niall a pozrel sa na schody. "Teraz, ak dovolíte, idem sa porozprávať so svojou priateľkou," povedal s úsmevom a už ho nebolo.
"Takže porozprávať," zasmial sa Harry, "tak sa to teraz volá."
"Nezabúdaj, že stále rozprávaš o mojej sestre!" okríkol som ho, no šklbalo mi kútikmi úst.
"A nezabúdaj, že hovoríš o mojom chlapcovi!" skríkol Liam a predstieral plač.
"Niam je real?" vypískol Lou.
"Samozrejme," usmial sa Liam a ako dôkaz nám ukázal svoju peňaženku, kde sa vedľa fotky Danielle skvela fotka usmievajúceho sa Nialla.
"Harry, prečo ma aj ty nemiluješ tak ako Daddy Irishmana?!" skríkol Louis a tentoraz to bol on, kto predstieral plač.
"Pretože ja ťa milujem viac!" vyhlásil Curly a vtisol Louimu mľaskavý bozk na pery. Mrkvičkovému chlapcovi sa rozžiarila tvár a s iskierkami v očiach sa otočil na mňa.
"Máš mrkvu?" opýtal sa používal psie oči a my sme nemohli zareagovať inak ako výbuchom smiechu. Niektorým dokonca tiekli slzy. Napríklad mne.
"Tak máš či nie?" pýtal sa netrpezlivo.
"Nie, nemáme mrkvu," odvetil som pokojne a čakal na reakciu.
"ČOŽE?!" vykríkol zhrozene. "AKO SI TO PREDSTAVUJEŠ, MALIK, ŽE NEMÁŠ MRKVU, KEĎ SOM TU JA?! A VÔBEC, MRKVU MÁŠ MAŤ STÁLE!"
"A načo by mi bola?" opýtal som sa so smiechom a so zdvihnutým obočím sledoval Louiho trhané pohyby.
"Načo?! NAČO?! Ty sa pýtaš načo?! Veď čo keby som prišiel na neohlásenú návštevu?! Ha?! Čo by si robi?! Čím by si ma ponúkol?! No? NO? Odpovedz, Malik!" kričal Lou.
"Neponúkol by som ťa," odvetil som, pokrčil plecami a vybral sa do kuchyne. Všetci sa za mnou podozieravo zadívali, no nechali to tak. Keď som sa po chvíli vrátil, div im oči z jamôk nevypadli.
"Na!" povedal som (možno až príliš nahlas) a hodil Louimu mrkvu.
"MILUJEM ŤA, ZAYN!" skríkol a takmer celú si ju napchal do úst.
"Ja som myslel, že miluješ mňa!" vykríkol Harry zranene.
"Ale on mi doniesol mrkvu!" argumentoval Louis a spokojne prežúval.
"Ja ti ju kupujem každý deň!" obhajoval sa Harry a s depresívnym výrazom v tvári sa posadil na gauč.
"To máš pravdu," povedal Lou a pozrel na mňa, potom na Harryho, zase na mňa, na Harryho a nakoniec pohľadom zastal pri mne. "Preáč, Zayn. Milujem ťa, ale Harry je Harry," oznámil vážne a skočil na kučeravého chlapca.

14 komentárov:

  1. super super super.. :) rehotala osm sa ako šalená.. :D :D teším sa na ďalšiu.. kedy pridaáš?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) o to mi išlo :D:D
      pfuu, neviem či nie až v pondelok :/ uvidím ako na tom budem s časom :)

      Odstrániť
    2. teším sa :) nech to bude kedykoľvek ..je to jedna z najlepších.. (myslím že aj najlepšia ;)) poviedka akú som kedy čítala... :)

      Odstrániť
  2. Niall ku mne podišiel a....
    Nie, neurobím vám to :D:D:D:D
    Objal ma. Vážne. <-No mohla si toto? :DDDDDD
    "Načo?! NAČO?! Ty sa pýtaš načo?! Veď čo keby som prišiel na neohlásenú návštevu?! Ha?! Čo by si robi?! Čím by si ma ponúkol?! No? NO? Odpovedz, Malik!" kričal Lou.->Viem si presne predstaviť ako to hovoríš :D To bolo ako v tvojom tc.. chcete to, no chcete?! :D :3
    Super super super! Bromances su greaaat <3 Ďalšiu čakám onedlho! :)
    Vy, čo ste nepozerali tc.. DOSŤ STE STRATILI! :D Nikdy nebudete môcť viesť plnohodnotný život teraz..:D:D:3
    Love u Steph! <3
    -YLB <3 Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zlato, ja som chytila taký výbuch smiechu keď som si to prečítala :DDDDDD
      ok, idem odpovedať.:D
      no mohla som :DDD
      a myslíš, že odkiaľ to mám ak nie od seba? :D keby som to nerobila, tak to tam ani nie je :3 :D
      áno, bromances sú da best <3 ďalšiu asi až v pondelok :(
      PRESNE! :D nie, klamem, nič sa tam nedialo :D
      Love u Hannah! <3 Xxx

      Odstrániť
  3. Aj mne to pripomenulo tvoj tweetcam :D k časti... je super :) vôbec, celá poviedka je mega :D :) i keď, sa musím priznať, som čítala ešte asi iba 5 dielov.. v poslednej dobe na nič nemám čas.. ale dala som si záväzok, že si to prečítam od začiatku :D











    Nie, neurobím vám to :D:D:D:D









    ... ešte že tak! :D už som sa zľakla :D
    pozerám X Factor takže momentálne som dosť zaneprázdnená na dlhé komenty :D sorry :D nabudúce :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :3
      to nevadí, ani ja nič nestíham :D
      nabudúce, teším sa :3 :D

      Odstrániť
  4. ujeby :D nie neurobim vam to :D :D bohove :D ako cela cast :D zboznujem ta :) tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ty vole ine smiechy :D ine odpali ach je to proste uzasne :D dobre som sa nasmiala az ma mama zdrbala ale co :D stava sa tesim sa na dalsiu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) Začala som tvoju story čitať len dnes.. A je v pohode:) ale.. Predsa len, nemysliš, že keď už si u 57 časti a medzi Zaynom a Cheynne ešte nič v podstatne nie je je to celkom na nič? Jasne chapem, naťahuješ.. Ale aj tak, pišeš dobre to áno a aj zabavne u niektorych casti som sa zasmiala ako nikdy, ale inak.. Už by si to medzi nimi mala nejak urobit, lebo mna osobne už to prestalo bavit u nejake 3O časti kedže stale nic, kto sa tam "miluje" je tak maximalne Liam a Niall nebo Harry a Louis ( Chapeš ako to myslim :) :D ) Takže je to samozrejme na tebe, ale myslim, že už by si to mala s nimi dako poriešiť;) Inak ostatne pribehy ako napriklad Everything about you boli super:) .. Dufam, že som ťa veľmi nenahnevala, ale napisala som len svoj nazor :) tak sa zamysli ;) Inak piš ďalej .
    Mell xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niečo na tom určite bude :) ak sa mám priznať, miestami zabúdam, že pointou celej story je vzťah Zayna a Cheyenne :D netreba zabúdať, že sa miluje aj Niall s Doniyou, to len tak na okraj :D
      už sa dostávam k rozpleteniu, už naozaj len pár častí a vyrieši sa to, sľubujem :)
      ďakujem :))
      nie, nenahnevala, kdeže. :) ide mi práve o ten názor, nech už je akýkoľvek :) ja ti naopak ďakujem, že si napísala to čo si napísala :))

      Odstrániť
    2. Som rada, ze sa na mna nehnevas :) a jasne, chapem, ze aj Niall a Doniya, ale predsa len piontou je myslim Zayn a Cheynne :D :) .. Okay, veď dobre :) len som si napisala nazor ako sa to zda mne.. :)
      No, ale inak pises dobre :)
      Mell xx

      Odstrániť