streda 31. októbra 2012

Nápad/návrh.. Nazvite to, ako chcete. :D

So. :D
napadlo mi...
Čo keby som začala písať nejakú poviedku (samozrejme fanfiction) na pokračovanie, ktorá by však bola v podstate bezpointová, teda žiadna poriadna zápletka, len úžasný, šťastný, bezproblémový život... :D
čo vy na to? :P
chápete, vylepšilo by to náladu mne a možno aj vám. :3
samozrejme, popritom by som písala aj normálnu poviedku (momentálne A reason for a life), toto by slúžilo len na také odreagovanie.. :)
takže, čakám komenty a hodím sem aj anketku...

btw, prvú časť ARFAL nečakajte skôr ako zajtra.. :)

toť vsio, takže čakám komentíQy.. :D
plus si môžte typnúť, o kom by tá poviedka bola (aj keď si myslím, že to je všetkým jasné... :D:D)

much love, sweethearts! xx

3 komentáre:

  1. Hej jasne:-) mam taky pocit ze vieme:-D a daj urcite si ju precitam alebo inak..urcite ju budem citat :D Macko Púú:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chceme! Chcem! Chceme! :)
    Teším sa na tú prvú časť ;) strašne :)
    A vieš na čo sa ešte teším? :D na budúcu sobotu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. CHCEME! Ja by som to určite čítala! ;)
    Takže mňa máš istú :)

    OdpovedaťOdstrániť