utorok 30. októbra 2012

Stephanie ide na výléééét :D

Takže. :D
áno, idem na výlet !! :D
teším sa. :D
iste sa vám teraz v hlave preháňa otázka: Čo tej Steph už čisto straší? Čo my s tým, že ona niekam ide?
Tak ja vám poviem, čo vy s tým! :D
napadlo mi...
keďže na ten výlet idem do Bratislavy..
a budem mať takmer celú sobotu (tj. 10.11.) voľnú...
či je tu niekto, kto má despotickú túžbu sa so mnou stretnúť.. :D
vážne, viete, ak by ste si so mnou chceli pokecať zoči-voči, tak ja vám to veľmi rada splním. :)
a konečne mám možnosť dostať sa do BA (hej no, nikdy som tam nebola :D bez všetkej irónie, fakt som tam nebola :D) tak by som sa s niekym veľmi rada stretla.. a viem, že pár vás je aj z BA, či sa mýlim? :)

takže ak máte záujem o (geez, toto je dzivé a namyslené zároveň :D) "meet & greet" :DDD tak kričte do komentu :) plus môžte pridať aj iné mestá, kam mám zavítať :)

4 komentáre:

  1. Ja s Laurou bývame v Blave a rady by sme sa s tebou stretli!!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. YAY! :3
      tak to sa na vás teším, snáď to vyjde :D :)

      Odstrániť
    2. Aj my na teba :3 ale mali by sme sa nejako dohodnúť, či?

      Odstrániť
    3. ono to má ešte chvíľu času, keďže idem až budúci týždeň.. :) no pošli mi na TT svoj fb, pridám sa ťa a dohodneme sa.. :) Lauru už mám, takže sa tešte na skupinový chaat :3 :D

      Odstrániť