piatok 30. novembra 2012

Litánie.

Nie, neľakajte sa. :D
žiadna ďalšia dovolenka sa nechystá. :D
lenže keď ja som taký strašne hlúpy, neporiadny, lenivý, dutý, retardovaný škrečok, ktorý vám nie je schopný dva dni pridať časť.. a pritom pre vás má prekvapenie..
musím to poriešiť takto.
ide o to, že.
blížia sa Vianoce.
a ja nemám advetný kalendár.
a pravdepodobne ani vy. :D
takže si urobíme naše mini-pidi #CountingWithSteph :D
čo znamená :D
káááždýýýý deň tu pribudne tzv. kompletný servis (tie, čo majú lajknutú moju fb fanpage to poznajú :3), v ktorom vlastne ide o to, že tam je imagine, fact, quote, obrázok a gifko.. pričom každý deň by bola kompletka s iným chalanom :) a možno tam niekedy pridám niečo navyše alebo tam bude niečo iné :D ako sa mi bude chcieť, no :D
tak čo vy na to?
súhlasíte? :)
dúfam, že áno, pretože sa toho nemienim vzdať. :D
soo..
that's it. :D
with love, Stephanie <3

P.S.: prepáčte, že nepridávam časti, ale tak no.. :D som nevyspatá od stredy a vymletá. :D takže tak. Zajtra by už mala byť :) plus do konca tohto týždňa sa posnažím pridať moju oficiálne prvú neúchylnú jednodielovku :3
P.P.S.: Kto by si bol pomyslel, že chlieb s nutellou a čírios je taký yummy?

2 komentáre:

  1. Fuh, niekto sa tu musí strašne nudiť aby robil KAŽDÝ DEŇ kompletné servisy pričom by sa mal učiť do školy a opravovať známky pomaly..;D
    ALE, teším sa! Jedna z mála potešujúcich vecí ktoré bývajú v litániách..:D :3
    (Btw, ja dostávam advenťák až na Mikuláša.:D)
    P.S.: WHERE THE F*CK IS #HappyHourWithSteph ?! :p Yeahhh!!
    -H.
    MUUUU <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ti poviem :DD jebať školúúúú, bläää :DDD
      veď ja viem :3 :D (mne ho mamka nechce kúpiť! fňuk)
      P.S.: VEĎ SOM VRAVELA, ŽE DNES UŽ BUDE! :D

      Odstrániť