štvrtok 6. decembra 2012

18 days to Christmas!

Soo, what can I say?
Pri tomto odpočítaní... Zomriete. :D verte mi ;) :D
táákže, kompilácia extra mega super duper sexy jebateľného řeziva známeho pod menom Harry Styles! :D
P.S.: zakryte si klávesnicu, aby vám fungovala aj po tom prívale slín, ktorý na ňu vypustíte ;) :D
btw, v kometároch čakám, čo všetko vám ujo Mikuláš doniesol do čižmičiek :3


6. december

(ejkejej Mikuláš je tu!) 

 


























 

3 komentáre:

  1. :OOOOOOOOOOOOOOO TY ma chceš zabiť?? :OOOOOOOOO <3
    Trýzniš ma! :3333333333333333
    Ešte kúsok nižšie ten uterák, prosím!!!!
    Steph, ty nie si normálna, dokonalé sú tie fotky!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D <3333333333333333333333333 I'm dead a ty si to dobre tušila..že?! Toto si chcela dosiahnuť,že?! :D :D
    -H. xxxx :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ... ja som umrela prááve .. ako prečo je taký dokonalý? .. a ako toto ma zabilo uplne.. ách ..och . . mama mia .. a mám taký pocit že je tá klávesnica tak či tak oslintaná .. a mám pocit že to nieje len pocit .. :OO :DD :) och .. krajší darček na mikuláša som si priať nemohla .. ako prečo on si nedal trošilililinku nižšie ten uterák .. abo taký sexy pohľad by mohol hodiť presne do objektívu .. ta vtedy by som bola asi mrtva uplne .. že amen kaput :DD kriste pane .. ako .. toto .. ja normálne .. ma to obralo o slová .. ako .. ááááách .. joooj .. :OOO ja ho chem vidieť ! naživo ! takto .. by bolo najlepšie .. :))) :DD SááŠ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to nemôžeš myslieť vážne..a to je jedno čo mi Mikuláš doniesol lebo TOTO TU bol ten najkrasjší Mikulášsky darček.. <3 tootho chlapa nejde nemilovať <3

    OdpovedaťOdstrániť