utorok 4. decembra 2012

20 days to Christmas!

Ták, a kompletka s Harrym (: Hope u'll like it :3


4. december

#Imagine:
Hodiny na neďalekej kostolnej veži práve odbili polnoc a ty si stále sedela na parapetnej doske svojho okna pričom ti po lícach stekali slzy. Pohádala si sa s kamarátkou a bolo ti to veľmi ľúto, no nevedela si ako to odčiniť. V tom si začula zavŕzganie vchodových dverí a opatrne sa nahla, aby si na ne dovidela. Do izby vkročil tvoj priateľ Harry a keď zbadal, že sa ti na lícah lesknú slzy, okamžite priskočil k tebe a bez zbytočných otázok ťa uveznil vo svojom objatí.
"Zlatíčko, čo sa stalo?" opýtal sa šeptom a upokojujúco ťa hladil po chrbte.
"Po-pohádala som sa s Beth," odvetila si trhane.
"To bude v poriadku, Y/N," šepol Harry a vlepil ti bozk do vlasov. "Poďme si ľahnúť, zajtra to vyriešite," dodal a ťahal ťa k vašej veľkej posteli...

#Fact:
Nenávidí, keď dievčatá fajčia, a keď sa nazývajú tučnými a škaredými.

#Quote:
Už som unavený z toho, že každú noc chodím do prázdnej izby. Želám si, aby som mal dievča, ku ktorému by som sa mohol pritúliť.

samozrejme to nemôže byť bez gif.ka :)


 a čo by som bola za človeka, ak by som nepridala aj fotečku? :D :3

1 komentár:

  1. Och, goshgoshgoshgoshgosh. Harold, prestaň ma zabíjať svojou jebatelnosťou! Už stačí! A ten imagine.. ahh, krása :3

    OdpovedaťOdstrániť