piatok 25. januára 2013

The Day Before Yesterday 13

Na začiatok je toho trochu viac.. :D
ospravedlňte všetky moje prípadné chyby/preklepy/nezmyselnosti, pretože práve teraz, keď toto píšem, je pol druhej ráno... :D
A ak toto čítate v čase publikovania (14:00), tak ja ešte stále trpím na fyzike zo svojim strýkom a odpočítavam nekonečných 10 minút do konca hodiny.. :D
ďalej sa chcem ospravedlniť, že nebola časť včera ani predvčerom, no akosi to nešlo... :D (pozn. PARTY HARD) možno to je tým, že už som stará krava -.-" :DD 
dobre, dosť bolo kecov nepodstatných. :D
P.S.: ak chcete, tak dnes večer môže byť ďalšia časť.. len si povedzte :3

"Harryyy, nudím saaa," zafňukala Lannah, keď sme boli asi v polovici Zápisníka jednej lásky. Nechápem, veď to pozerá len druhý raz, ako ju to môže nebaviť už teraz?! Aj keď na druhej strane, nebránil by som sa nejakej inej aktivite (nie, nemyslím sex! I keď vlastne... Nie, nie, moje myšlienky sú vo všetkej počestnosti! Aspoň teraz..).
"Veď len teraz začal film," zahundral som, no stopol to.
"Ale ja som ho už videla."
"Aj ja." Vydala zo seba akýsi neidentifikovateľný zvuk a hodila sa na gauč, pričom jej hlava dopadla pár centimetrov od mojich nôh. Ovládaj sa, Styles, opakoval som si v duchu, nechceš to predsa pokaziť. "Tak si poďme zahrať 20 otázok," navrhol som tváriac sa nezaujato.
"Fajn," zahundrala do gauča a z hlbokým povzdychom sa posadila.
"Ale poďme do izby, bude to pohodlnejšie," prehodil som akoby mimochodom a ťahal ju krížom cez byt.
"Začínaš."
"Pýtam sa alebo odpovedám?" nechápal som.
"Pýtaš sa."
"Dobre. Koľko máš rokov, aké je tvoje-"
"Otázku. Po. Otázke," zašomrala, no pery sa jej vlnili v úsmeve.
"Koľko máš rokov?"
"18."
"Odkiaľ si?"
"Z Holandska."
"Presnejšie?"
"Z Amsterdamu."
"Aké je tvoje celé meno?"
"Lannah Tryne Alpers."
"Pekné meno," prehodil som a zazubil sa na ňu.
"Ďakujem," šepla a slabo sa usmiala.
"Súrodenci?"
"Žiadny."
"Prečo si prišla do Londýna?"
"Osobné dôvody." Byť inteligentná celebrita akou som, došlo mi, že to nechce rozoberať, tak som to nechal tak. Ak mi to bude chcieť povedať, tak mi to povie. Teraz má však určite dôvod, prečo to predo mnou skrýva. "Ďalšia otázka?" opýtala sa znedazdajky so smiechom.
"Prepáč, zamyslel som sa," uškrnul som sa a pokračoval vo výsluchu. V skratke som sa dozvedel, že jej obľúbená farba je červená, že zbožňuje Avenged Sevenfold, že zbožňuje mätovú zmrzlinu a jahodové žuvačky. Taktiež, že sa maľuje od 14 a že si chce urobiť tetovanie. Ďalej som zistil, že by bola radšej týždeň bez telky ako bez internetu, že zbožňuje knihy a nenávidí One Direction. Priznávam, v tom momente sme sa obaja naraz rozosmiali a nevedeli prestať.
"A teraz sa pýtaš ty," vydýchol som napokon, keď som vyčerpal svoje otázky.
"Dobre. Celé meno?"
"Harold Edward Styles." Prečo ma vôbec neprekvapilo, že z jej úst vykĺzlo zachichotanie?
"Koľko máš rokov?"
"19."
"Odkiaľ si?"
"Holmes Chapel, ale narodil som sa v Chesire."
"Oukej," zatiahla nechápavo, čo ma donútilo zasmiať sa. Okamžite ma však zamrazil jej pohľad a ja som prestal. V očiach jej však iskrilo a ja som vedel, že to nemyslela vážne. "Rodina?"
"Mám sestru Gemmu, mamu Anne a moji rodičia sa rozviedli, keď som bol malý."
"To mi je ľúto."
"V pohode, bolo to pre všetkých lepšie," odvetil som a zadíval sa jej do očí. Boli sme od seba vzdialení asi 10 centimetrov a ležali sme na mojej posteli. Snažil som sa potlačiť nutkanie okamžite ju pobozkať a moje prosby boli vypočuté, keď mi položila ďalšiu otázku.

5 komentárov: