štvrtok 14. marca 2013

The Day Before Yesterday 19

Jedna časť za týždeň, povedala som. Ak nie viac, povedala som. Múza sa vracia, pomyslela som. Neverte mi! vravím teraz. :D
Ale nie no.. :D je tu časť, do konca týždňa by som mohla stihnúť ďalšiu a snáď ma za ten koniec nezabijete... :D
I LOVE YOUUUUU 
P.S.: Venujem svojej najdrahšej ženuške Sašenke, ktorá by mi mohla prestať posielať z Hazzovho mobilu tie nadržané smsky, pretože Niall je veľmi žiarlivý a za chvíľu Harryho vykastruje a ty budeš mať po srande, drahá, pretože ja ti môjho chlapa nepožičiam. :D 

"A zubnú kefku odkiaľ vezmem? Vycucám z prsta?" pýtal sa namrzene Harry, keď sme stáli v kúpeľni.
"Jaj. Aha. Počkaj, niečo mám," uškrnula som sa a odkráčala ku skrinke pri opačnej stene. Chvíľu som sa v nej hrabala, až som konečne našla to, čo som potrebovala. "Ta-rá!" skríkla som a so šialenym víťazoslávnym úsmevom Harrymu podala novučičkú zubnú kefku.
"Vďaka," zamrmlal a cez odraz v zrkadle si ma prezeral.
"Err, Harry?"
"Uhm?" ozval sa nezaujato, pričom jeho oči stále putovali po zrkadle.
"Vieš o tom, že ja ťa v tom zrkadle vidím a presne viem, čo robíš?" zasmiala som sa a cez odraz sa mu zadívala do očí.
"Prepáč," zamrmlal a sklopil pohľad, zatiaľ čo mu do líc stúpala červeň. Či sa mi to páčilo alebo nie, musela som uznať, že bol zlatý. Možno až viac, ako by sa na takého 19ročného chalana patrilo.
"Tu máš pastu," usmiala som sa, vymetajúc z hlavy nepotrebné myšlienky. Bez slova si na kefku naniesol pásik zázračnej hmoty a ako správny gentleman počkal, kým ten istý úkon vykonám aj ja.
"Šo budeme robiť dneš?" zahundral s ústami plnými peny.
"Nehaj to na náhodu," odvetila som, taktiež s kefkou medzi perami.
"Doble," odhundral a hypnotizoval svoj (viac ako hriešne) sexy odraz. "Hotovo!" oznámil šťastne, keď sme si z úst vypláchli aj posledné zvyšky pasty.
"Šikovný chlapec!" zasmiala som sa. Otočila som sa tvárou k nemu, no vzápätí to aj oľutovala – zadíval sa mi priamo do očí, ani jeden z nás poriadne nedýchal a on sa priblížil bližšie. Ani som sa nenazdala, a jeho veľké, no nežné ruky opatrne hladili moje líca a jeho dych v malých, neviditeľných chumáčikoch dopadal na moju tvár. Nevedela som, čo mám očakávať, tak som sa nechala rozmaznávať jeho jemným dotykom a čakala, čo urobí. Pomaly sa ku mne sklonil a nechal naše pery, aby stáli milimetre od seba. Akoby čakal, kto sa vzdá skôr. Na moje potešenie, nezvládol to a nenásytne, no zároveň precítene ma pobozkal. Netrvalo to dlho, avšak na mojich perách to aj napriek tomu zanechalo niečo, čo sa nedá opísať slovami. Bol tam kúsok z neho. Našim čelám dovolil navzájom sa opierať, zatiaľ čo pohľad jeho zelených očí prenikal do najhlbších zákutí mojej duše. Aspoň tak som sa cítila.
Nemám potuchy ako dlho sme tam takto stáli, no napokon sa odtiahol, i keď pohľad neodvrátil.
"Ideme si urobiť raňajky?" zašepkala som, stále trochu vyvedená z miery.
"Iste," odvetil a na jeho tvári sa usadil široký úsmev.
Dotrepali sme sa do kuchyne, kde sme sa postavili vedľa seba a čumei na zatvorenú chladničku.
"Čo si dáme?" opýtala som sa napokon s hlbokým povzdychom.
"Praženicu."
"Fajn. Ale tá moja nikdy nedopadne dobre," oznámila som a z chladničky vybralal šesť vajíčok.
"Pomôžem ti s tým," zazubil sa na mňa a začal sa prehrabávať skrinkách, aby našiel všetko potrebné.
"Čo hľadáš?" opýtala som sa napokon, keď sa bezradne točil okolo svojej osi.
"Panvicu."
"Tu," usmiala som sa, zohla sa ku rohovej skrinke a odtiaľ vybrala presne to, čo hľadal.
"Aha, tam som sa ani nedíval," oznámil s úškrnom.
"Dokonca," zasmiala som sa a začala rozmiešavať vajíčka, zatiaľ čo on roztápal maslo. "Harryyyy?" zatiahla som po chvíli.
"Áno?" opýtal sa a okamžite stál pri mne.
"Koľko tam mám dať soli? Ja to vždy presolím," zašomrala som a odula spodnú peru.
"Pol lyžičky," usmial sa. "A nemrač sa, nesvedčí ti to," dodal a s brknutím po nose sa naďalej venoval rozpaľovaniu panvičky. Jeho veta mi na tvári vyčarila úsmev, tak som rýchlo vajíčka osolila a podišla ku Harrymu. On ich skúsene vylial na panvicu a ja som len zarazene sledovala, ako mu to ide. Tak super, Lannah, dokonca aj 19ročný chalan varí lepšie ako ty, začal sa mi vysmievať môj vnútorný hlas. No a čo, odvrkla som. Prestávam byť normálna, pomyslela som si a obrátila svoje myšlienky naspäť k Harrymu, ktorý so sústredeným výrazom kládol hotovú praženicu na taniere.

Harry's POV
"A nemrač sa, nesvedčí ti to," usmial som sa a nežne jej brnkol po nose. Bola taká rozkošná. Ako sústredene naberala soľ a po kryštálikoch z nej odsypávala, aby mala presne pol lyžičky. A ako sklamane sa zatvárila, keď jej spadlo viac, ako chcela. S hanblivým úsmevom mi podala rozmiešané vajíčka, ktoré som v okamihu vylial na panvicu a začal z nich vytvárať jedlo. Zaujato ma pozorovala, no nemal som pocit, že by aj vnímala, čo vlastne robím. Musel som sa nad jej správaním pousmiať, inak sa to nedalo.
"Táák, dobrú chuť," usmial som sa a zvalil sa vedľa Lanny na gauč. Ako sme tak potichu prežúvali, môj pohľad neustále blúdil k nej. Bola krásna, až mi to vyrážalo dych. Moje hormóny sa vzbúrili a ja som vedel, že teraz príde tá vhodná chvíľa.
"Bolo to výborné, Harry," usmiala sa a dala mi pusu na líce. Cítil som, ako sa mi do líc nahrnula červeň a rozhodol som sa, že to nebudem dlhšie odkladať.
"Lannah?" ozval som sa ticho a stiahol ju k sebe.
"Áno?"
"Ja... Vieš... Napadlo mi... Nedala by si mi šancu? Teda, chcem povedať... Nechcela by si to so mnou skúsiť? Do prdele. Nie tak... Ešte raz... Budeš moje dievča?" 

10 komentárov:

  1. Boseee. Boseee. Boseeeeeeeee..
    Oplatilo sa mi cakat <3 je to uplne bombasticko dokonale <3 krasne.. Neskutocne.. Take zlateee.. Ja neviem ako inak to opisat ^_^ uzasne.. Tesim sa na dalsiu....
    P.S.: tvoje P.S. v uvode je super :D :***

    OdpovedaťOdstrániť
  2. awwww Harryy. :o *le slint
    Áno Harry,jasné že budem tvoje dievča keď tak pekne,krásne prosíš. :3
    Úžasne,perfektne,nádherné, a bla bla, napísane :o
    -Ell

    OdpovedaťOdstrániť
  3. awwwwwww. prepáč, ale proste keď ja sa nudím, keď má Hazza koncerty a keďže jemu napíšem 864518945 správ, tak ma to začne nudiť tak proste začnem tebe. ale tak už ma Harry dosť zamestnáva aj počas koncertoch, tých pár minút čo sa prezliekaju, čiže už nebudem mať čas ich posielať. prepáč laska. harry mi pomôže tvojho muža uniesť proste.. alebo nie, šak tebe mojej žene by som to proste urobiť nemohla. si vystačím s harrym :3 (nežiarli.) a k časti.. ty si úžasna, najúžasnejšia. šak vieš ako staršne moc ťa milujem :D :D.. keď Lannah povie nie /čo nepovie, ak ti je život s horanom milý/ tak ju vykastrujem! a sú strašne zlatý. najviac.. hoc na Lannah trochu žiarlim, beriem to tak no, že viem že Harry to celé iba hrá a miluje len mňa. je vyborny herec. a trošku som sa rozpísala :D :D
    #s láskou tvoja najmilovanejšia Sašenka :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, všimla som si, že tých správ akosi ubúda... vieš, že mne nevadili, ale zase Niall je dosť žiarlivý... Harryho si nechaj, Niall je aj tak lepší ;) :D
      áno, áno, viem, najviac na svete ma miluješ... :D (Niall kričí, že on ma miluje viac... :D)
      je mi milý, ale až na toľko, že by Hazzovi kývla?.. neviem no. :D
      #cmuQ :3

      Odstrániť
  4. dokonale, krasne!! Lannah musi povedat ANO!! musi!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. "Nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím.." kričí Lannah..:D
      ďakujem :))

      Odstrániť
  5. ANOOOO nech povie ano :-D

    OdpovedaťOdstrániť