streda 8. mája 2013

The Day Before Yesterday 23


Po 3456789765 rokoch som sa dokopala k časti.. Nie je nič moc, ani nie je nejako extra dlhá, no mala som pocit, že niečo potrebujem napísať.. Pravdepodobne na tento blog nikto nechodí, čo ma vôbec neprekvapuje, keďže som už vyše mesiaca nič nenapísala.. No ak ste tu ostali a toto čítate, tak Vám z celého srdca ďakujem. <3
Nesľubujem, že sa polepším, no budem robiť všetko čo je v mojich silách.. 
P.S.: Špeciálne chcem poďakovať istej dievčine, ktorá mi pred 5 dňami na ask napísala, ako veľa pre ňu znamená to, že píšem. Toto je pre teba <3


"Ďakujem," zašepkala som.
"Nie je začo ďakovať," pousmial sa Harry a za ucho mi nežne zastrčil prameň neposlušných vlasov. "Ani si nedokážeš predstaviť ako veľa to pre mňa znamená."
"Ľúbim ťa," zamrmlala som a schovala si tvár do jeho krku. Slabo sa zasmial, zopakoval moje slová a začal moje obnažené plecia obdarovávať drobnými bozkami. 

"Lannah. Lannah, zlatíčko, vstávaj."
"Nieee," zamrnčala som a pritiahla si prikrývku k brade.
"Miláčik," zašepkal mi do ucha drsný, no zároveň neskutočne nežný hlas, ktorý som bezmedzne milovala. "Budem musieť odísť na skúšku," pokračoval a špičkou nosa obkresľoval líniu mojej brady. S povzdychom som dovolila svojim viečkam odhaliť oči a tým mi umožniť zadívať sa do tej nádhernej tváre, ktorá v tlmenom svetle vyzerala viac ako anjelsky. 
"Dobré ráno," usmial sa a jeho jamky v lícach rozveselili celú izbu.
"Bré." Slabo sa zasmial a obdaril ma tým najkrajším bozkom na dobré ráno. 
"Ľúbim ťa."
"Ľúbim ťa," zamrmlala som do bozku a rukami opatrne prehrabla jeho pomotané kučierky.
"Urobil som ti raňajky," zazubil sa, keď sa odtiahol a hrdo ukázal na podnos s palacinkami a jablkovým džúsom.
"Urobil si to sám?" opýtala som sa podozrievavo a premeriavala si ho pohľadom. Na moment sa zachmúril a odvetil: "Jasné,že som to urobil sám. Nepodceňuj ma tak."
"Nepodceňujem ťa," zasmiala som sa a kúsok sa naklonila, aby som mu mohla vtisnúť bozk na líce. Opäť nechal vykuknúť svoje jamky a s nedočkavým úsmevom pozoroval, ako si do úst kladiem prvé sústo. Na počudovanie to bolo výborné. Teda, nie že by som niekedy pochybovala o Harryho schopnostiach v kuchyni, ale predsa len to je chlap.
"Ďakujem," usmiala som sa, keď na tanieri neostala ani omrvinka.
"Pre moju princeznú všetko," šepol a tácku odložil na stolík vedľa postele. "Čo takto sprcha na prebudenie? POtom budem musieť ísť, no ty tu môžeš ostať a cítiť sa tu ako doma." S pobaveným úsmevom som prikývla a chcela zo seba odhrnúť perinu, keď som si uvedomila, že som stále nahá.
"H-Harry?"
"Áno?"
"Nie som oblečená."
"To nevadí," zasmial sa a v sekunde som aj s jemnou prikrývkou bola v jeho náručí. Slabo som sa zachichotala a končekmi prstov prechádzala po jeho krku, zatiaľ čo som pozorne sledovala jeho bezchybnú tvár. Jeho jemné ranné strnisko mu pridávalo na dokonalosti a keď sa jeho smaragdové oči zadívali do tých mojich, videla som v nich číru radosť, nežnosť a lásku.

8 komentárov:

  1. juj, ale ze ako davno to tu nebolo? :O a teraz toto.. Normalne sok :3 :D ale v dobrom samopochopitelne :D super cast ;) a velmi sa tesim na to, ako ti zase raz bude chybat pisanie tak napises nieco ^_^ ale mohla by si aj A Preco Nie? Lebo to je uuuplne ze superove :3 :) vsetko od teba je uuuplne ze superove aj ked si to mozno nevedomujes :/
    Skratka veelmi veelmi sa tesim na dalsiu cast hocicoho od teba, lebo pises tak, ze sa pri tom viem zrelaxovat a viem sa do toho vzit, takze som na tu chvili strasne stastna, ked si predstavim ze je to tak. Pises realne a to sa mi strasne paci. Akoze nie realisticky, ale realne :D vies aky rozdiel v tom vidim? :D xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahhhhhhhh. <3 Ja nemám slov.
    To je taaaak presladenéééééé..
    Že sa viac asi ani nedá. :)
    Na počudovanie..
    Dnes mi to nevadí! :3 :D
    Nie ako vždy keď chcem Lannu zabiť a tak..:D
    Som rada že si dala novú časť. :)
    Lova ya <3
    -H. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ksdbvkjsdbvdkjvbiavdkfbv :OOOOOO
    niečo lepšie, ako toto? sakra, aj keby som mala čakať pol roka na ďalšiu časť, čakať budem! potom si ju prečítam aspoň 100 krát a zas budem čakať, je mi jedno, ako dlho... milujem tvoje písanie, vždy ma nabudí. veľa krát, keď prečítam niečo od teba si dám facku a uvedomím si že musím ísť niečo písať :D neviem prečo...
    takže tak ^.^ strašne sa teším na ďalšiu časť :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalé to je :) ja som asi celý čas zadržiavala dych:DD akože klobuk dolu :) užasné to je :) ja neviem čo lepšie som čitala .. asi nič .. :D fakt! :) užasné to je, dokonalé :) teším sa na dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wooow, ja s teba nemožem, ved to je úplne dokonalé, zbožnujem tento príbeh, vždy sa strašne teším, ked pridáš dalšiu čast, vačšina príbehov je o tom istom ale tvoj je iný, je dokonalý, mohla by si to pridávat častejšie, lebo na takýto úžasný príbeh tak dlho čakat, je mučenie :D teším sa na ďalšiu čast :)Saška

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uzasneee a ja na tento blog chodim ma nepodcenuj dobree??!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wááu úžas :) bude ďalšia ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. boze je to uzasne :) ale uz davno nebola cas :((

    OdpovedaťOdstrániť