sobota 6. júla 2013

Steph sa vracia

Keď sa tak dívam na štatistiky za posledných pár týždňov... Je mi do plaču. Áno, iste, viem. Môžem si za to sama. Priznávam, moja lenivosť nemá konca kraja.. No keď si spomeniem na všetky tie krásne momenty, ktoré som prežila práve vďaka Vám... Mám pocit, pocit, že sa Vám treba nejako odvďačiť... Nepredpokladám, že si toto prečíta veľa ľudí, no tí, ktorí si to predsa len prečítajú a možno sa aj pousmejú nad mojou sebaľútosťou.. Ďakujem. Ďakujem, že ste stále tu, že stále čakáte a snáď aj tešíte na nové časti. Už ma viac nebaví každý deň Vás sklamávať.
Dávam si "novoročný" záväzok.
Dnes večer/v noci čakajte novú časť TDBY. Plus, kým TDBY nedokončím, časti každý druhý/tretí deň (každý deň by som asi nezvládla, nebudeme si klamať).
No a v karte "jednodielovky" nájdete link na moju poslednú výbujku, ktorá je síce so Ziamom a ktorá je anglicky, no snáď Vás aspoň trochu poteší. Pravdu povediac, pri jej písaní som si uvedomila, ako veľmi mi toto všetko chýba..
A k novému začiatku patrí nový vzhľad, takže pred časťou bude aj to..
Takže sa tešte, začíname odznova :3
S láskou,
Stephanie xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára